שילוב החומרים המנצח: מדפים שלא מחלידים

כשאנו בונים מערכת מדפים בבית העסק, בחנות או אפילו בבית שלנו – אנחנו מקווים ומצפים למדפים שיהיו בטיחותיים, קלים לניקוי, שינצלו את החלל באופן מקסימלי ושיחזיקו מעמד לאורך זמן במצב טוב. אחד התקוות הגדולות שלנו כאשר אנו מתכננים על החזקה לאורך זמן היא שהמדפים לא מחלידים.

בתי עסק שונים בתעשיות שונות, צריכים לאחסן סחורה רבה. חלקה רגישה לחום, חלקה רגישה לקור ובכל מקרה – יש צורך בסדר על מנת לשמור על יעילות העבודה. יש צורך בניקיון על מנת לשמור על סביבת עבודה בריאה ואיכותית ועל היגיינה. בכל זאת אם מדובר במחסני מזון או תרופות – הדבר הכרחי ומתבקש.

וכשמתעורר הצורך, נדרש גם פתרון. מערכת מדפים שאינם מחלידים היא פתרון מעולה למקומות בהם התנאים שונים ומגוונים. בין אם מדובר בחדרי קירור של מטבחיים מוסדיים או חדרי קירור של תרופות, ובין אם מדובר במחסנים עם טמפרטורה חמה מאוד. כל בית עסק עם צורך אחסון צריך מדפים איכותיים שלא מחלידים.

מה הם מדפים שלא מחלידים?

ביוליוס הנדסה עובדים כבר שנים רבות על פתרונות אחסון מהחומרים האיכותיים ביותר. כאלה שיחזיקו כל סחורה, בכל משקל ובכל טמפרטורה ועדיין ישמרו על האיכות שלהם. בין פתרונות האחסון השונים והמגוונים, פיתחנו בבלעדיות את המדפים שיתאימו לכל בית עסק. מדפים שלא מחלידים העשויים משילוב של נירוסטה, כמו גם מדפים שעשויים מאלומיניום ופלסטיק.

מה הן היתרונות שבמדפים לא מחלידים?

לשילוב החומרים מהם עשויים מערכות המידוף החכמות האלו, ישנם יתרונות רבים, מלבד כמובן היתרון הגדול בכך שהם לא מחלידים. יתרונות נוספים שקיימים במדפים הללו – הנירוסטה או האלומיניום מעניקים את היציבות של המערכת. הם נותנים למעשה את התמיכה, בנוסף אלו חומרים שניתן לנקות באופן מהיר וקל. המדפים עצמם שעשויים מפלסטיק נשלפים בקלות ובמהירות, מה שנותן את האפשרות לשטוף אותם במים בנוחות המרבית ולהחזיר אותם למקום בקלות לאחר מכן.

יתרון נוסף ומשמעותי מאוד במערכות המדפים המתקדמות מבית יוליוס הנדסה, הוא עצם היותה של מערכת המידוף, מערכת מודולרית. האפשרות לשנות את מיקומי המדפים. להזיז את מערכת המדפים ולשנות את ההרכב שלה על ידי הוספה או החסרה של חלקים ממנה. זה נותן למעשה את האפשרות להתאים את מערכת המדפים בצורה הטובה ביותר לחלל שברשותכם. בנוסף, זה נותן את האפשרות התמידית להוסיף עוד מערכת מידוף זהה. כך אפשר להגדיל את מערכת המידוף כולה, כמידת הצורך.

מדפים ליד הים

במדינה שלנו האקלים לח וחם, במיוחד כשאר מדובר במקומות שנמצאים בקרבת חוף הים. לאורך קו החוף יש מספר רב של עסקים בהם יש להקפיד על מידוף מתאים גם בחדרי הקירור וגם במחסנים היבשים. המליחות שעולה מן הים הינה קורוזיבית ומסוגלת לגרום לחלודה לכל מדף שאינו מנירוסטה או פלסטיק.

לכל בית עסק, בכל זמן ובכל התנאים

ישנם בתי עסק רבים שיכולים למצוא שימוש במדפים שאינם מחלידים. כל בתי העסק שעושים שימוש בחדרי קירור כמו למשל בתי חולים, מטבחים מוסדיים ומסעדות, בתי מרקחת, רשתות מזון, מעבדות ועוד.

אך מלבדם, כמעט כל בית עסק שצריך להציג את הסחורה שלו לקונים. לכל הפחות לאחסן אותה במקום ובצורה בו היא תישמר – זקוק למדפים. ואם כבר משקיעים במדפים חדשים לבית העסק, כדאי להשקיע במדפים איכותיים ועמידים מבית יוליוס הנדסה. מדפים שיעשו לכם ולצוות העובדים הרבה סדר בעסק.

פתרונות אחסון זה יוליוס הנדסה

כבר בראשית שנות החמישים התחילה המורשת היצרנית אצל יוליוס הנדסה. החברה שנוסדה רשמית ב-1987 ומשווקת את מוצריה בשוק הישראלי, האמריקאי והאירופאי. החברה הפכה לשם דבר בכל הקשור לפתרונות אחסון מתקדמים ואיכותיים לכל דורש.

ככל שהשנים חלפו, התפתחה בחברה ובמשפחה מומחיות בתחום מוצרי הנירוסטה. עד להקמתו של אחד ממפעלי הנירוסטה הראשונים במדינה. לאחר מכן החברה התפתחה וייסדה את שמה בין היתר על השילוב גורף השבחים שבין נירוסטה ופלסטיק. שילוב שמביא עד היום למוצרים מהאיכותיים שיש כיום בשוק.

הפוסט הבא
סדר, היגיינה וניקיון: מידוף לחדרי קירור
הפוסט הקודם
מדפים למחסן ללא ברגים: איך זה עובד ומה היתרונות?
תפריט
Call Now Button