מידוף מודולרי לחדר ארונות – לכל הבגדים שיש

יש חדר אחד בבית שהרבה אנשים חולמים שיהיה להם, אך לפעמים גם אלו שזכו שיהיה להם חדר ארונות מפנק, מזניחים אותו עד אובדן זהות טוטאלי של החדר. המטרה בחדר ארונות, כמו גם בכל חנות אופנה, היא שנוכל לראות את כל הבגדים שיש לפנינו בצורה הכי ברורה וקלה תוך נוחות בשימוש היומיומי בהוצאה והכנסה של בגדים. אז מה עושים בשביל שכל חדר ארונות או חנות בגדים יראו כמו במגזין? הפתרון הוא פשוט – מידוף מודולרי לחדר ארונות.

ארונות בלי מדפים הם כמו כבישים בלי פניות ורמזורים. קשה מאוד על גבול הבלתי אפשרי לשוות מראה של סדר ולהקנות נוחות ללא מדפים שיתאימו. אם זה לארון, לחדר הארונות, לחנות הנעליים או לכל מטרה אשר אותה יש צורך למלא. במאמר הבא ננסה להבין מה זה בכלל מידוף מודולרי. למה הוא יכול לחולל ניסים בחדר הארונות של כל אחד ואחת מאיתנו. ואיך לפעמים, כל מה שצריך זה תכנון ומחשבה מוקדמת.

מה זה מודולרי ואיך זה קשור למדפים?

מודולריות או בהגדרה הלשונית העברית שלה – 'פרקניות', היא למעשה תכונה של מערכת כלשהי הבאה לתאר את מידת הפריקות שלה. בנוסף, מערכת מודולרית תתאפיין בקלות משמעותית לעומת מערכות שאינן מודולריות, בכל הקשור לגמישות בתובלה, בהחלפת חלקים, בהוספת חלקים או בהחסרתם.

מערכת מידוף מודולרית אם כן, היא מערכת מדפים אתה ניתן להרכיב ולפרק בקלות. כמה בקלות? בדרך כלל מערכות אלו לא יכללו אפילו ברגים, כך שלא יהיה צורך בשום כלי עבודה. רק בסבלנות והבנה של המערכת שכל אחד ואחת יוכלו להרכיב, לפרק, לשנות ולעצב מחדש.

איך סדר בחדר ארונות קשור לשלום בבית?

בין אם אתם זוג צעיר שרק עבר לבית חדש ומתרגל לחיים המשותפים. משפחה מרובת ילדים הגרה בבית שצריך להספיק לכולם. לפעמים הדברים הקטנים הם אלה שנותנים את המרחב ואת ההרגשה הטובה.

מידוף מודולרי בחדר הארונות שלכם אולי לא נשמע לכם כמו הדבר החשוב ביותר לשלום בית, אך כשיש סדר בבית, זה עוזר לתחושת הפרטיות והנוחות המחשבתית. לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות. אם זה בבגדים או בדרך בה הם מסודרים לנו בארון. מידוף מודולרי יעזור לנו לדייק את הסדר שלנו ברמה הגבוהה ביותר וישאיר את אי ההסכמות, לחדרים אחרים בבית.

אופנה היא בלאגן מסודר, שצריך מדפים

חנויות אופנה שונות, חנויות לביגוד, נעליים או אקססוריז שונים מחפשים כולם אחר ייחוד. משהו שימשוך אל הלקוחות ויפתה אותם. אך לא משנה כמה יפות יהיו הנעליים שבחנות או כמה יצירתיים וייחודיים יהיו הבגדים בה. בלי מידוף מודולרי מתאים הלקוח פשוט לא יוכל להתרשם משום דבר.

חנות בה הבגדים והנעליים מסודרים על מערכת מידוף מתאימה וייעודית, תהי בדרך כלל גם חנות נקייה ומאורגנת יותר. מכיוון שהמדפים של כל חנות או עסק הם חלק בלתי נפרד מהנראות של החנות. ובכללי מהיכולת לסדר אותה שוב ושוב ולהביא אותה לאותו מצב של סדר וניקיון מזמין.

מדפים ופתרונות אחסון הם המורשת היצרנית שלנו

אנחנו ביוליוס הנדסה חושבים, מפתחים ומייצרים כבר שנים רבות בשביל שהעסק, המחסן או הבית שלך – יקבלו את מערכות המידוף האיכותיות ביותר ואת פתרונות האחסון המתקדמים ביותר שקיימים היום בשוק הישראלי והבינלאומי.

חברת יוליוס הנדסה מתמחה כבר שנים רבות בפיתוח וייצור של פתרונות אחסון מגוונים ושונים המתאימים לתחומים שונים כמו תחום המזון, הכימיה, היי-טק, רפואה ועוד.

 

הפוסט הבא
מדפים בהתאמה אישית לסביבה לחה ולגידולים חקלאיים
הפוסט הקודם
אילו סוגי מדפים יש?
תפריט
Call Now Button