מדפים למחסן ללא ברגים: איך זה עובד ומה היתרונות?

אם הגעתם לפה כנראה שאתם מחפשים את פתרון המידוף המושלם למחסן שלכם. בין כל הסוגים השונים של מדפים למחסן החלטנו היום להתמקד במדפים שמקבלים המון תשומת לב מבעלי עסקים שונים – מדפים ללא ברגים. בשביל לדעת האם המדפים האלה הם הפתרון שלכם, חשוב להבין מה זה, מה היתרונות שלהם ואיך הם יכולים לעזור לכם.

מה זה מדפים למחסן ללא ברגים?

מדפים ללא ברגים הם פתרון אחסון תעשייתי שאינו כולל ברגים או אומים. מדפים אלו משמשים כאופציה רב תכליתית עבור מחסנים ושטחי אחסון שונים. הם למעשה סוג מתוחכם של מדפים מודולריים שבנויים משלושה מרכיבים:

  • מסגרות או סולמות – מגיעים מורכבים לפי הזמנת הגבוה והרוחב שלכם.
  • קורות – מותאמות לרוחב שהזמנתם.
  • סיפונים – משטחים המחברים בין הקורות ומשלימים את המדפים.

המשמעות של המודולריות של מדפים למחסן ללא ברגים היא שאתם יכולים לעצב ולהרכיב אותם לפי הצרכים המשתנים שלכם כך שיתאימו למחסן שלכם בדיוק.

מהם היתרונות של מדפים למחסן ללא ברגים?

מערכת מידוף ללא ברגים מביאה איתה כמה יתרונות חשובים למחסנים:

הרכבה פשוטה

מדפים ללא ברגים לרוב מכילים חריצים לחור מפתח, מסמרות משתלבות וקורות מדף המחליקות למקומן. כל אלה מאפשרים הרכבה פשוטה ומהירה ללא כלים מיוחדים כלל (אולי יעזור פטיש גומי). כמו ההרכבה שלהם, כך גם פירוק ושינוי לא דורשים מאמץ וניתן לבצע אותם בדקות ספורות.

קיבולת משקל

למרות ההרכבה הפשוטה, מדפים אלו יכולים לאחסן פריטים כבדים כמו כלים או מכונות. ניתן להשתמש בהם גם בצפיפות גבוהה. הקיבולת של המדפים משתנה בין הסוגים השונים של מדפים ללא ברגים. מערכת מדפים ללא ברגים סטנדרטית יכולה להחזיק משקל של כ-150 ק״ג מחולק לאורך המדף.

מודולריות

מדפים למחסן ללא ברגים ניתנים לכיוונן ולהתאמה אישית. ההרכבה והפירוק הפשוטים שלהם, כמו גם המבנה הייעודי, מאפשרים לארגן מחדש את המדפים בהתאם לשינויים במחסן. בנוסף ישנן מערכות מידוף שונות המתאימות לעומסים ושימושים שונים. לכל סוג מחסן ניתן למצוא פתרון ייחודי.

עמידות

מרבית ממערכות המדפים ללא ברגים עשויות מפלדה איכותית המעניקה עמידות גבוהה. ללא ברגים ואומים שנוטים להשתחרר ולהתבלות, מדפים אלו מציעים עמידות לטווח ארוך. בנוסף, אם ישנו פגם בחלק אחד של המערכת אין צורך להחליף את כולה אלא רק את החלק הפגום.

כיצד ניתן להזמין מדפים ללא ברגים מותאמים אישית?

אם אתם מחפשים פתרון מידוף למחסן שלכם, ואתם חושבים שמדפים ללא ברגים הם הפתרון, חשוב להזמין את המדפים אצל יצרן ומשווק אמין ומקצועי. בהתאמת מערכת המידוף ישנם היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון. לדוגמא מבנה המחסן, תקנות בטיחות, סוג האחסון ואופי העבודה במחסן. אנחנו ב״יוליוס הנדסה״ עוסקים במשך יותר מ-35 שנים בייצור ושיווק פתרונות אחסון מודולריים בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. בעזרת הצוות המנוסה של ״יוליוס הנדסה״ תוכלו לבחור את סוג המדפים ואת הגודל המתאים לכם ביותר. הם מביאים איתם יתרונות משמעותיים, אך בעזרת מומחים תוכלו להבין האם באמת אלה המדפים שיטיבו עם המחסן שלכם ביותר.

הפוסט הבא
שילוב החומרים המנצח: מדפים שלא מחלידים
הפוסט הקודם
מידוף קל: הדרך הקלה והיעילה ביותר לעסק מסודר
תפריט
Call Now Button