אילו סוגי מדפים יש?

אפשר להגיד שהמטרה של כל המדפים היא אחת. ברמה הפשוטה ביותר אנחנו יודעים שעל מדפים אנחנו מניחים דברים. בין אם זה להצגה במוזיאון או במכולת השכונתית, לאחסון של סחורה כבדה במחסני ענק או לשמירה על מוצרי מזון במסעדות ומטבחים. אך כמו שהמטרה אולי דומה, השימושים הם מגוונים, אחרים ומצריכים בעיקר – סוגי מדפים שונים.

יש המון סוגי מדפים. מכל המינים, הצבעים, הצורות והחומרים. אך כשאנחנו הולכים לחפש מדף אנחנו צריכים לשאול את עצמנו קודם כל את השאלה המתבקשת – מה תהיה מטרת השימוש המרכזית של אותו מדף. אך אולי אפילו לפני זה, כדאי שנכיר מספר סוגי מדפים לשימושים השונים.

מה הם המשתנים שישפיעו על בחירת מדפים?

יש מספר גורמים חשובים בשיקולים השונים לבחירת המדף שיתאים לעסק או למחסן הביתי שלך. הנה כמה מהמרכזיים שבהם:

  • אופי החלל: חשוב להבין באיזה חדר, מחסן או חנות אנחנו רוצים להתקין ולמקם את מערכת המידוף שלנו. במקרה שיש לנו למשל חדרי קירור במטבחים גדולים, בהם נרצה לאחסן מזון וכדומה – אנחנו נצטרך מדפים לסביבה רטובה. למחסנים תעשייתיים וחמים יותר יתאימו מדפים לסביבה יבשה.
  • גודל החלל: הגודל של המקום בו נרצה להתקין את מערכת המידוף, יכולה להשפיע מאוד על סוג המידוף המתאים. כל אחד מאיתנו ירצה לנצל את השטח העומד ברשותו בצורה המיטבית. במקרים מסוימים נוכל למשל להתאים מערכת מידוף מודולרית שמאופיינת בקלות של הפירוק וההרכבה שלה, כמו מדפי נירוסטה ופלסטיק.
  • משקל הנשיאה: עלינו להבין מה הוא המשקל שאנחנו רוצים שאותו מדף יוכל לשאת. האם יספיקו מדפי רשת שמיועדים לאחסון של פריטים קלים יותר. האם יספיקו מדפים חזקים יותר? כמו מדפים מאלומיניום ופלסטיק או שבכלל נוכל לעשות שימוש במדפי קומפקטוס שנעים על מסילה לניצול חכם של שטח.
  • סוג המקום: במחסן הביתי שלנו למשל, נרצה אולי מדפים שיראו בצורה מסוימת על מנת שיתאימו לכלי העבודה שלנו. בסופר-מרקט נצטרך מערכת מידוף שתנגיש את הסחורה בצורה הטובה ביותר ללקוחות. במחסן גדול ותעשייתי, נבחן דווקא את בטיחות המדפים ואת העמידות והחוזק של החומרים מהם הם עשויים.

מה הם סוגי המדפים המומלצים ביותר?

כמו שלמדנו להכיר, ישנם שימושים רבים אשר באים סוגי המדפים השונים למלא. בואו נכיר כמה מסוגי המדפים המומלצים ביותר שקיימים היום בשוק:

מדפי נירוסטה ופלסטיק – מערכת מידוף מודולרית הבנויה משלדת נירוסטה וממדרסים העשויים פלסטיק קשיח. המדפים הינם קלים מאוד לפירוק והרכבה, ניתן להוסיף עוד חלקים או להחסיר אחרים במהירות וללא ברגים. שילוב החומרים המיוחד גורם למדפים אלו להישמר לאורך זמן רב. המערכת יכולה להגיע גם בתוספת גלגלים במידת הצורך.

הם מתאימים ל: חדרי קירור, מחסנים, חדרי שטיפת כלים, מעבדות, בתי חולים, אזורים וחללים עם לחות גבוהה ועוד.

מדפים מאלומיניום ופלסטיק – מערכת מידוף מודולרית הבנויה משלדת אלומיניום ומדרסים העשויים מפלסטיק קשיח. מדפים אלו נשלפים ומוחזרים בקלות ובכך מאפשרים ניקיון מהיר שלהם ושמירה על רמת היגיינה גבוהה. ניתנים לפירוק והרכבה בקלות וללא ברגים.

הם מתאימים ל: חדרי קירור, מחסנים, חדרי שטיפת כלים, מעבדות, בתי חולים, אזורים וחללים עם לחות גבוהה ועוד.

מדפי קומפקטוס – מערכת מידוף חכמה ויעילה במיוחד. היא בנויה כך שהמדפים יכולים למעשה לנוע על מסילות ייעודיות ובכך לייעל כל סביבת עבודה הזקוקה לכך. מערכת זו מתאימה בעיקר לחללים בהם יש צורך בניצול חכם של השטח. זה על גבי המערכת מותקנים מדפים מודולריים הניתנים לכיוון והתאמה.

הם מתאימים ל: משרדי עורכי דין, חנויות אופנה, חנויות אלקטרוניקה, מעבדות ועוד.

מדפי רשת – מדפים אלו יתאימו למגוון רחב מאוד של שימושים ובך אופטימליים להמון מקומות וחללים. הם מודולריים וניתנים לפירוק והרכבה בקלות, עשויים מפלדה בציפוי כרום איכותי ומאווררים לצורך מניעת הצטברות אבק.

הם מתאימים ל: חנויות, משרדים, בתי חולים, מסעדות, בתים פרטיים, בתי מלון ועוד.

שנים רבות של פתרונות אחסון – הכירו את יוליוס הנדסה

יוליוס הנדסה פועלת כבר משנת 1987 ומאז הספיקה לשווק את מוצרי האחסון המתקדמים שלה בשוק הישראלי, האירופאי וכן בארה"ב. החברה המתמחה בפיתוח וייצור של פתרונות אחסון מתקדמים וחכמים. זה המקום אותו אתם מחפשים במידה ואתם צריכים מערכת מידוף שתתאים בול לחנות, לעסק, למחסן או לבית שלכם.

הפוסט הבא
מידוף מודולרי לחדר ארונות – לכל הבגדים שיש
הפוסט הקודם
מדפים עמידים – למה זה חשוב?
תפריט
Call Now Button