מדפים בהתאמה אישית לסביבה לחה ולגידולים חקלאיים

בענף החקלאות ישנם מוצרים מיוחדים אשר צריכים תאי גידול בסביבת לחות גבוהה במיוחד. לאזורים כאלו אנו ממליצים על המדפים שלנו המיוצרים מצינורות נירוסטה וסיפונים פולימרים. מדפים לסביבה לחה. ניתן לבצע התאמות בהתאם לתנאי השטח וכמובן בהתאם לפרטים אותם רוצים לגדל או לאחסן.

מידוף לגידול פטריות מרפא: פרויקט שביצענו

בפרויקט זה הקמנו חדרי גידול מיוחדים לגידול פטריות מרפא, פטריות אלו זקוקות לתנאי לחות גבוהים וסיבת גידול נקייה, הפרוייקט כלל שיחות מקדמיות להבנת הצורך, משם הגענו למדידות, בנינו תוכנית פריסה מדויקת והחלטנו על חלוקה גם של המפתחים של כל שדה וגם של הפרשי הגבהים בין קומה לקומה.
על גבי המדפים הותקנו מתקני תאורה מיוחדים אשר מאפשרים לפטריות לגדול נכון. כמו כן הותקנו בחדר מערכות אוורור, סינון ולחות.
מדפים לחדר עם לחות גבוהה

החשיבות הרבה שבמדפים לסביבה לחה

מידוף לגידולים חקלאיים כמו מדפי גידול פטריות או מדפי גידול בכלל, הם רק חלק אחד מתוך מערכת הרמונית שלמה, שצריכה לעבוד ביחד בצורה מושלמת על מנת שגידולים רגישים יצליחו.

כשמדובר למשל בגידול פטריות מרפא או פטריות אחרות, יש צורך כאמור בסביבה נקייה במיוחד ומכיוון שאותה סביבה תתאים במאפיינים שלה גם לרבייה של אינספור אורגניזמים אחרים, חשוב לשמור על הניקיון באופן תמידי על מנת להבטיח שרק הפטריה הרצויה תגדל.

מה הם היתרונות של מדפי גידול?

מדפים אלו, אשר עשויים מצינורות נירוסטה וסיפונים פולימרים, מהווים יתרונות רבים ותנאים בסיסיים אשר בלעדיהם, יהיה קשה מאוד להגיע לתוצאות הרצויות.

הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של מדפי גידול:

  • קלים להרכבה, לפירוק ולהזזה.
  • קלים לניקוי יסודי.
  • פחת נמוך ועמידות גבוהה בפני קורוזיה.
  • ניתנים להזמנה בהתאמה אישית.
  • ניתנים להזמנה עם מתקני תאורה ייעודיים.
  • מתאימים לצרכים חקלאיים שונים.
  • מתאימים לסביבת עבודה לחה.

לאילו ייעודים מידוף זה מתאים?

מדפים אלו אשר בנויים מנירוסטה וסיפונים פולמרים, מתאימים לעוד סוגים של גידולים וצרכים שונים:
  • מתאים לגידולי קנאביס
  • מתאים לחדרי קיורינג וגם לחדרי ייחור
  • מתאים לחדרי גידול חרקים
  • מתאים למידוף לאחסון כלובים, עבור בתי חולים וטרינריים
  • מתאים למעבדות ניסויים.

מדפים לגידולים חקלאיים בהתאמה אישית

כל מי שנכנס לעסקי הגידול החקלאי, עובד במעבדה או עושה זאת בבית כתחביב – יודע שההשקעה, ההקפדה והדיוק בפרטים הקטנים יכולים לשנות את הפרויקט מהצלחה לכישלון. דברים רבים יכולים להשתבש בדרך והדבר האחרון שאתם רוצים, הוא לגלות בשלב מתקדם בתהליך שאתם נופלים על ציוד שלא היה מתאים.מערכת מדפים מבית יוליוס הנדסה אשר עומדת בדרישות מנהל המזון והתרופות האמריקאי והאירופאי, היא מערכת מדפים אשר יכולה להעניק לכם את השקט להתרכז בגידולים עצמם, תוך ידיעה שהציוד בו בחרתם להשתמש הוא מתאים למטרה וברמה הגבוהה ביותר.

כשמכירים את צרכי הלקוח

כשאנו קונים מוצרים מחברה מוכרת, מנוסה ומקצועית אשר משווקת את מוצריה במקומות שונים ברחבי העולם עוד משנת 1987, אנו יודעים שאנו עושים עסקה שתשתלם לנו.

חברת יוליוס הנדסה מתמחה בפיתוח וייצור של פתרונות אחסון מגוונים לצרכים שונים, לסביבות עבודה שונות ולשימושים שונים. הדגש הרב שניתן ביוליוס הנדסה על איכות המוצרים והשירות שניתן ללקוחות, מבטיח שבכל קנייה של מדפי גידול פטריות או כל מערכת מדפים אחרת תקבלו בדיוק את מה שחיפשתם.

 

רוצים לדעת עוד? לתאם שיחת היכרות או פגישה לקראת הפרוייקט הבא שלכם? צרו קשר ונשמח לשוחח.

הפוסט הבא
מידוף למחסן
הפוסט הקודם
מידוף מודולרי לחדר ארונות – לכל הבגדים שיש
תפריט
Call Now Button