מדפים עמידים – למה זה חשוב?

לפעמים כל ההבדל בין חלל מרשים, מסודר ומאורגן טמון בפרטים הקטנים יותר, אלו שאנחנו לפעמים מפספסים. מדפים הם בדיוק אותם המוצרים שלפעמים אנחנו יכולים לטעות ולחשוב, שבסוף כולם אותו הדבר. אך מסקנה זו תהיה רחוקה שנות אור מן האמת, שכן עולם המדפים מכיל מגוון עצום של מדפים שונים עם הבדלים מהותיים ביניהם. אחד מאותם אלמנטים שמבדילים בין המדפים השונים הוא – מדפים עמידים. בואו נבין למה ואם זה בכלל חשוב.

אתם מתלבטים אילו מדפים לקנות ולא יודעים בדיוק מה אתם צריכים לחפש? אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בנושא מרכזי מאוד בבחירה הבאה שלכם – מדפים עמידים אל מול מדפים שאינם עמידים. תחילה, עלינו להבין את ההבדלים החשובים.

מה ההבדל בין מדפים עמידים למדפים לא עמידים?

נקודת המוצא שלנו כאשר אנו מדברים על מדפים עמידים אל מול כאלו שאינם, היא כמובן שמטרתם תהיה בדרך כלל לשאת משקל רב יותר, כלומר ברוב המקרים, יהיו אלו מדפים למטרות תעשייתיות. הנה כמה הבדלים משמעותיים נוספים בין סוגי המדפים:

  • בנויים אחרת – מדפים לא עמידים בדרך כלל יהיו עשויים מחומרים קלים יותר, כאלו שאינם עתידים להישמר באיכות גבוהה לזמן רב. הסיבה היא שבדרך כלל מדפים אלו יהיו זולים וישמשו למטרות ביתיות יותר. מדפים עמידים לעומת זאת, יהיו עשויים למשל מפלדה, נירוסטה או שילובי חומרים איכותיים כגון מדפי נירוסטה ופלסטיק.
  • נראים אחרת – מדפים לא עמידים ישמשו כאמור למטרות ביתיות בדרך כלל, לכן הדגש במדפים אלו יהיה לרוב בעיצוב ובנראות המדף, מה שעלול כמובן להטעות. מכיוון שבעוד מדפים אלו יכולים להיראות טוב יותר מבחינה חיצונית, הרי שהם הרבה פחות איכותיים ממדפים עמידים, אשר בהם משקיעים בדרך כלל יותר באיכות מאשר בנראות.
  • מטרה אחרת – כנראה ההבדל הגדול והמשמעותי ביותר הוא במטרה אותה ממלא כל אחד מסוגי המדפים. במידה ותנסו להשתמש במערכת מידוף לא עמידה או במדפים לא עמידים – למקום בו יש צורך במדפים עמידים, הרי שהתוצאות יהיו ידועות מראש בדרך לכישלון.

מדפים עמידים ורק מדפים עמידים, יכולים לשאת את המשקלים אותם הם מתבקשים לשאת בתעשיות הרלוונטיות ולכן חשוב כל כך לבחור מידוף נכון, לחלל הנכון ולמטרה הנכונה. כמו כן חשוב להתאים את מערכות המידוף לסביבה, כמו למשל מדפים לסביבה יבשה או מדפים לסביבה רטובה.

מדפים עמידים – בטיחות לפני הכל

גורם נוסף ומשמעותי שיש לקחת בחשבון הוא נושא הבטיחות. בין אם מדובר בחדר של הילדים או במחסנים ענקיים עם עשרות עובדים שמתרוצצים – מידוף לא עמיד אשר נושא משקל שהוא לא מיועד לשאת, עלול לקרוס ולסכן את כל מי ומה שבסביבה שלו.

לכן בפעם הבאה שתשאלו את עצמכם – מדפים עמידים למה זה חשוב? דעו שיש חשיבות גדולה שחוצה את גבולות העיצוב או המחיר. הם יכולים להעניק מלבד בטיחות שקט רב גם בנושאים רבים אחרים, מדפים אלו יכולים להוות כלי שבעזרתו ניתן לשמור על הסחורה במחסנים או על הגביעים בהן זכו הילדים, הם עוזרים לשמור על סדר, על ניקיון ועל יעילות בכל סביבת עבודה.

המקום הנכון למציאת מדפים מכל הסוגים ולכל המטרות

במידה ועוד לא הכרתם את חברת יוליוס הנדסה, הגיע הזמן שתכירו. לחברת יוליוס הנדסה יש ניסיון רב שנים באספקה, שיווק וייצור של מערכות מידוף מתקדמות ואיכותיות לענפים ותעשיות שונות. תוכלו למשל למצוא מדפים לענף המזון על כל תחומיו, מוצרים לענפי ההיי-טק והרפואה ועוד. כל מוצרי החברה עומדים בכל הדרישות ובתקנים הבינלאומיים.

הפוסט הבא
אילו סוגי מדפים יש?
הפוסט הקודם
השקעה חכמה לטווח ארוך: מידוף למחסן מחיר
תפריט
Call Now Button