בראסרי חדש בהרצליה: פרויקט מידוף לחדר הקירור, המקפיא, המטבח והמחסן

הבראסרי החדש שנפתח בהרצליה היה צריך מגוון של פתרונות אחסון כדי לפתור את כל הצרכים שלו, הגענו לפגישת מדידה עם המפקח ועם הבעלים כדי להבין את התוכנית ואת הדרישות שלהם. לאחר פגישת אפיון ומדידות ביצענו תכנון מחודש של כל המדפים ופתרונות האחסון. כל אזור קיבל התייחסות נפרדת.

התקנת המידוף לחדרי הקירור

המדפים שאופיינו לחדרי הקירור הם מדפים מנירוסטה ופלסטיק המיועדים לאזורים קרים ולחים, השילדה עשוייה נירוסטה ועליה רוכבים סיפוני פלסטיק פריקים ושטיפים שניתן לנקות ולרחוץ במדיח הכלים. המדפים עוטפים את כל קירות חדר הקירור בדיוק מושלם. גם את המרווח בין המדפים התאמנו בהתאם לסוגי המוצרים שיאוחסנו בחדר.

מדפים ודרגשים לקרטונים במקפיא

במקפיא יאוחסנו קרטונים גדולים יותר ועל כן תוכננו במדפים למקפיא מרווחים גדולים יותר שיתאימו לקרטונים. לכל המדפים שהתקנו במקררים ובמקפיא רגליים מתכווננות בכדי להשיג יציבות מירבית. כמו כן סיפקנו דרגש מצינורות נירוסטה, זו בעצם במה לאחסון מוצרים שיש לאחסן במערום. דרגש יכול להתאים לאחסון ארגזי בשר, ארגזי צ'יפס או קרטונים של סנפרוסט. את הדרגש ניתן להתאים למידות החלל.

מדפים מגלוונים למחסן

למחסן הותאמו מדפים מגולוונים לעומס של 150 ק"ג, המדפים תוכננו לניצול מקסימלי, קיר אחד קיבל מידוף שלם ובמרכז החדר הותקנו מדפים גב אל גב. תכנון כזה נתן שטח אחסון אופטימלי ונגישות קלה לכל המוצרים. כך כאשר העובדים באים ללקט מוצרים מהמחסן היומי אפשר בקלות לדעת איפה כל דבר נמצא ואפשר לראות הכל בעיניים.

מסעדות רבות יוצרות במחסן סדר מופתי ואפילו מדביקים תיוגים על כל מדף וככה יודעים תמיד להחזיר כל מוצר למקום שלו, כאשר כל דבר נמצא במקום קבוע ניתן לשלוט במלאי בצורה טובה יותר, ניתן למנוע הזמנות כפולות והכי חשוב לקצר את זמן הליקוט של העובדים במחסן.

מדפי גסטרונום מנירוסטה ופלסטיק לייבוש כלים

המדפים באזור השטיפה גם הם מנירוסטה ופלסטיק, המדפים יתאימו לייבוש כלי בישול, סירים, תבניות גסטרונום וכמו כן צלחות וכלי הגשה. מכיוון שהקירות ניצבים בשיפוע אחד מהשני היחידות פוצולו והן לא מחוברות אחת לשניה. המדפים מודולריים וניתנים לשינוי והתאמה כך שאם בהמשך הדרך העסק נדרש לבצע שינויים והתאמות, המדפים חיים יחד עם העסק וניתן להאריך או לקצר אותם בהתאם לדרישות.

השירות והאחריות של "יוליוס הנדסה"

מכיוון שהפרוייקט היה פרוייקט מהיר הצלחנו תוך 5 ימים לבצע את כל הפרוייקט כולל מדידות והתקנה. צוות מקצועי של חברת יוליוס יצא להתקנה וההתקנה הסתיימה כולל פילוס הרגליות, חיבור לקיר והתאמת גבהים.

צריכים לטפל בפתרונות האחסון בעסק שלכם? הגיע הזמן לחדש את המדפים? לסדר מחדש את המחסן? או שבכלל צריך להחליף מדפים חלודים? צרו קשר עוד היום.

הפוסט הבא
פרויקט משותף של קצב ויוליוס הנדסה במעון יום חדש בדרום הארץ
הפוסט הקודם
מידוף למחסן
תפריט
Call Now Button