השקעה חכמה לטווח ארוך: מידוף למחסן מחיר

כמעט לכולנו יש מחסנים וכמו שכל אחד מאיתנו שונה, כך גם מטרת המחסנים שלנו והגודל שלהם שונה. חלקינו מתמודדים עם מחסני ענק או מחסנים מוסדיים, לחלקינו יש מחסן קטן ליד המשרד ואחרים רק מנסים לעשות סדר כבר שנים במחסן הביתי הקטן, ללא הצלחה. למרות השוני בין המחסנים, הפתרון לסדר ויעילות הוא אחד עבור כולם – מידוף איכותי ומותאם למחסן. הכל על מידוף למחסן מחיר, סוגים והבדלים – במאמר שלפניכם.

מה זה בכלל מדף למחסן?

כולנו עשינו היכרות כזאת או אחרת בשלב כלשהו בחיינו עם מדפים. בין אם זה היה כשעברתם לבית חדש, שניסיתם לתלות מדף בעצמכם או שרק צפיתם באבא עושה את זה בשבילכם שהייתם קטנים. אך מידוף למחסן הוא סיפור אחר לגמרי. על מידוף למחסן מוטלת אחריות כבדה הרבה יותר, בלשון המעטה.

מידוף למחסן, ולא משנה באיזה מחסן מדובר, צריך להיות איכותי וחזק, כזה שעשוי מהחומרים הנכונים וכזה שיכול לנצל את חלל המחסן בצורה הטובה ביותר. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את סוג המידוף למחסן עצמו ולמטרותיו. כמו למשל מדפים לסביבה יבשה או מדפים לסביבה רטובה.

אילו סוגי מדפים יתאימו למחסנים?

ישנם סוגים רבים של מדפים שיכולים להתאים למגוון מחסנים. ההבדלים נמצאים בסוג המידוף, בחומרים ממנו הוא עשוי, במודולריות שלו ועוד.

לפניכם מספר סוגי מדפים מומלצים למחסנים:

מדפי נירוסטה ופלסטיק – מערכת מדפים מודולרית הבנויה משלדת נירוסטה ומדרסים שעשויים מפלסטיק פולימרי קשיח. מערכת מדפים זו הינה איכותית במיוחד עקב השימוש הייחודי בשילוב החומרים. כמו כן, ניתן לשלוף את המדרסים על מנת לשטוף אותם ולהחזיר בקלות, המדפים עצמם ניתנים לפירוק והרכבה בקלות ללא צורך בברגים.

מדפי קומפקטוס – מדפים אלו מוגדרים כמדפים חכמים. הם יעשו את העבודה הטובה ביותר בחלל בו יש צורך בניצול מרבי של השטח מכיוון שהם נעים על מסילה בתוך המערכת שלהם. מדפים אלו מתאימים למגוון שימושים במחסנים שונים. ניתן למצוא מערכות קומפקטוס איכותיות של מדפים מגולוונים או מדפי רשת.

מדפי רשת מדפים אלו הינם מוצר יעיל שיכול להתאים למגוון רחב מאוד של שימושים. מערכת מדפי הרשת הינה מודולרית וניתנת להרכבה בקלות ובהתאמה אישית. המדפים חזקים ועשויים מפלדה בציפוי כרום איכותי, המעניק עמידות גבוהה מפני קורוזיה. מדפי הרשת מאווררים בשל צורתם ובכך מונעים הצטברות של אבק ומתאימים לסביבות עבודה שונות.

מדפי רשת תלויים – מדפים חזקים ועמידים עם נראות מרשימה למגוון מחסנים ושימושים. המדפים ניתנים להרכב עצמית, עשויים מפלדה בציפוי כרום ומאווררים בצורה מיטבית על מנת למנוע הצטברות לכלוך ואבק.

מדפים מגולוונים – מדפים המתאימים לעומסים קלים עד בינוניים. ניתן למצוא את מערכת המידוף הזו עם סיפונים מפלדה או מפלסטיק. המערכת הינה מודולרית וניתנת להרכב בקלות על פי הצורך.

מידוף למחסן מחיר

מחיר מידוף למחסן הוא סכום שיכול להשתנות רבות עקב דברים שונים. טווח המחירים רחב בכל הנוגע למידוף למחסנים. הוא מתחיל באזור 200-300 ₪ ויכול להגיע לאלפי שקלים.

הסיבה שטווח המחירים רחב כל כך, נעוצה במגוון הרחב של המדפים אותם תוכלו למצוא בשוק. ההבדלים בין המדפים הם רבים וביניהם נמנים איכות המדפים, החומרים מהם המדפים עשויים, גודל מערכת המידוף, האם המערכת מודולרית, על גלגלים וכו.

הדבר שחשוב ביותר לזכור כשקונים מערכת מידוף למחסן שלכם, היא שהיא תתאים לצרכים שלכם ולכיס שלכם.

מידוף איכותי מבית יוליוס הנדסה

במידה וחיפשתם מקום איכותי לרכוש ממנו מדפים מכל הסוגים ולכל החללים, הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברת יוליוס הנדסה נוסדה בשנת 1987 ומאז משווקת את מוצריה בשוק הישראלי וכן באירופה וארה"ב. החברה מתמחה בפיתוח וייצור פתרונות אחסון מגוונים לתחומים שונים. בנוסף, פתרונות אחסון מודולריים בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

הפוסט הבא
מדפים עמידים – למה זה חשוב?
הפוסט הקודם
הלב הפועם של כל עסק: מידוף תעשייתי
תפריט
Call Now Button