מדפים למחסן ביתי – הפתרון לצפיפות בבית!

אנחנו חיים בעידן שפע, ובתקופה שבה מכל עבר נשלחים אלינו מסרים פרסומיים שמנסים – ובמקרים רבים גם מצליחים – לשכנע אותנו לרכוש עוד מוצרים. התוצאה: חיים נוחים יותר מבעבר ומהנים הרבה יותר, אבל גם בתים גדושים בכל טוב ולא תמיד יש מקום מתאים לכל פריט ופריט.
הפתרון שמצאנו לכך הוא מחסן, שהפך לכמעט סטנדרט בימינו. אבל גם הפתרון הזה אינו מושלם ללא תוספת קטנה אבל חשובה מאוד: מדפים. התקנת מדפים במחסן ביתי מבטיחה ניצול אופטימלי של השטח שלו, ומאפשרת העברת מקסימום פריטים למחסן בדרך לבית נקי מבלגן.

שלב ראשון: מה אנחנו רוצים לאחסן במחסן?

על-מנת לפתור את בעיית הצפיפות בבית ולנצל היטב את אופציית המחסן, כדאי להשקיע מעט מחשבה בתכנון פתרון מידוף שיתאים בדיוק לצרכים שלנו.

לשם כך עלינו לחשוב מה בעצם אנחנו רוצים לאחסן במחסן. אם למשל מדובר בפריטים גדולים יחסית, נזדקק למדפים רחבים עם מרווחים גדולים ביניהם. אם לעומת זאת מדובר בפריטים קטנים יותר, גם המדפים הרצויים ייראו אחרת ועוד חשוב לקחת בחשבון גם את המשקל הכולל של הפריטים שיישלחו לאחסון.

עוד בדיקה שחשוב לעשות לפני שבוחרים מדפים למחסן ביתי היא לגבי השטח שלו -יש למדוד במדויק את אורכו ורוחבו של המחסן, וכמובן להתייחס גם למיקום של הדלת (מן הסתם רצוי להשאיר מרווח כך שהיא תיפתח בקלות…)

שלב שני: איך לבחור את מדפי המחסן המתאימים ביותר?

לאחר שאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, אפשר לבחור מדפים למחסן.

מידות המדפים תלויות כאמור בפריטים שאמורים להיות מאוחסנים וגם במידות המחסן. בפרט כדאי להיזהר ממצב של "תפסת מרובה לא תפסת" ולהתקין כמות גדולה מדי של מדפים שיהפכו את המחסן לצפוף יתר על המידה ויקשו שלא לצורך על הגעה לפריטים השונים.

שיקול חשוב נוסף הוא הגובה המקסימלי: מצד אחד נרצה לנצל כמה שיותר שטח, מהרצפה עד התקרה, אך מצד שני אם מאחסנים פריטים על מדפים גבוהים ייתכן שיהיה צורך בסולם, שתופס מקום יקר במחסן וגם מחייב להשאיר מקום פנוי כדי שאפשר יהיה לטפס עליו.

שלב שלישי: מדפי פלסטיק או מדפי מתכת?

סוגיה נוספת כשבוחרים מדפים למחסן ביתי כדי לפתור את בעיית הצפיפות והבלגן בבית היא החומר שממנו עשויים המדפים, כששתי האופציות העיקריות הן מדפי מתכת ומדפים מפלסטיק.

אמנם מדפים ממתכת נתפשים כמתאימים בעיקר לשימוש תעשייתי, אולם היתרונות שלהם – כושר נשיאה גבוה מאוד ועמידות מרבית (ובהקשר זה כדאי לדעת שישנם מדפי מתכת מגולוונים שנצבעו בצבעים מיוחדים אשר מונעים חלודה) – רלוונטיים גם למחסן שלכם, והם יסייעו לכם למצות את המקסימום מהשטח של המחסן.

מדפים בהתאמה אישית

עוד כדאי לדעת לקראת התקנת מדפים במחסן הביתי שאם יש לכם צרכים ספציפיים והמדפים הסטנדרטיים אינם מספקים פתרון מושלם, ניתן לרכוש מדפים בהתאמה אישית – מדפים שמיוצרים עבורכם ועבור הפריטים שאתם רוצים להוציא מהבית ולהעביר למחסן.

הפוסט הבא
מדפים לחנויות – איך מייצרים אותם?
הפוסט הקודם
מדפים למחסן ביתי – איך תאחסנו מקסימום פריטים במינימום בלגן?
תפריט
Call Now Button