מדפים לחדרי קירור

מדפים לחדרי קירור והקפאה

מדפים לחדרי קירור

הסוגים השונים של מדפים לחדרי קירור

אחד הפרמטרים המרכזיים בבחירת מדפים לחדר קירור הוא החומר שממנו הם מיוצרים. בהתאם נהוג לחלק ל-2 קטגוריות עיקריות: מדפים מנירוסטה ומדפים מאלומיניום.

מדפים לחדר הקפאה ולחדר קירור מנירוסטה הם מדפים שמתאפיינים בעמידות גבוהה מאוד. נירוסטה – שהמשמעות המילולית שלה היא פלדה לא מחלידה (בגרמנית) – מתאימה למגוון רחב של שימושים בסביבה רטובה או לחה בזכות האיכות הנ"ל שלה, ולכן לא מפתיע למצוא מדפי נירוסטה בחדרים עם טמפרטורות נמוכות מאוד.

עוד כדאי לזכור שהמראה המנוכר משהו של הנירוסטה מהווה חיסרון במקרים מסוימים, גם אם יש כאלה הרואים בו דווקא יתרון בזכות הייחודיות, אבל בכל מקרה בחדרי קירור והקפאה האסתטיות פחות רלוונטית. אצלנו תמצאו מדפים לחדרי קירור מנירוסטה עם מדרסים מפולימרים קשיחים כך שאפשר לשלוף בקלות כל מדף וגם לנקות אותו ללא טרחה ובמינימום זמן.

מדפים לחדרי קירור והקפאה מאלומיניום מתאפיינים בשילוב מוצלח של משקל נמוך וכושר נשיאה גבוה, בזכות העובדה שהאלומיניום עצמו הוא בעל חוסן רב למרות המשקל הקל. אלומיניום גם חסין בפני שיתוך (קורוזיה), ואצלנו תמצאו מדפי אלומיניום שמתאימים לתקנים המחמירים ביותר בתחום המזון גם בארה"ב וגם באירופה.

היתרונות החשובים של מדפים לחדר הקפאה או קירור של יוליוס הנדסה

  • עמידה בכל התקנים המחמירים – לרבות אלה של משרד הבריאות בדרך לקבלת רישיון עסק או חידושו.
  • מודולריות מרבית – וביחד איתה יעילות מקסימלית וניצול נכון של שטח חדר הקירור או ההקפאה. המודולריות של מערכות המידוף השונות, הן אלה מנירוסטה והן אלה מאלומיניום, וההתאמה המלאה לצרכי כל לקוח מושגות בזכות חופש הבחירה לגבי הגובה, האורך, העומק והמרווח בין מדף למדף. גם כשנדרשים שינויים משמעותיים, אין צורך במערכת מידוף חדשה אלא אפשר להתבסס על זו הקיימת.
  • קלים מאוד לניקוי – והרווח הוא גם חיסכון בזמן, גם צמצום עלויות הניקיון וגם היגיינה ללא פשרות.

איך נקבע המחיר של מדפים לחדר קירור?

עבור כל עסק שמחפש מדפים לחדרי קירור מחיר המערכת הוא כמובן שיקול משמעותי.

הפרמטרים לפיהם נקבעת עלות מערכת המידוף הם כושר הנשיאה של כל מדף, המידות של המדפים ושל המערכת כולה וכמובן החומר שממנו מיוצרים החלקים השונים של כל מדף. באופן טבעי ככל שהצרכים של העסק מבחינת האחסון בחדר הקירור או ההקפאה מורכבים יותר, כך מחירה של מערכת המידוף יעלה – אבל בכל מקרה כדאי לזכור שהשיקול הנכון הוא לאו דווקא מחיר מינימלי אלא יחס עלות תועלת אופטימלי.

בהתאם מומלץ קודם כל לבצע אפיון צרכים מדויק. השלב הבא הוא תכנון מערכת מדפים לחדר קירור שתספק מענה מלא לכל הצרכים הרלוונטיים – ורק אז מגיע השלב הבא והוא השוואת המחירים המושכלת, כאמור על בסיס יחס עלות תועלת. עוד כדאי לקחת בחשבון צרכים ייחודיים כמו למשל גישה נוחה למלגזה גדולה, ועוד, שגם הם עשויים לייקר במידה מסוימת את המערכת. חשוב להדגיש שעבור כל הסוגים השונים של מדפים לחדרי קירור מחיר המערכת שמציעה יוליוס נמוך, ובוודאי ביחס לאיכות הגבוהה.

יוליוס אקו – איכות ללא תחרות

דוגמה אחת מני רבות לאיכות הגבוהה במיוחד של מדפים לחדר קירור תוצרת יוליוס היא אקו – מערכת מידוף מאלומיניום שמיועדת גם לחדרים יבשים וגם לחדרים רטובים.

בין יתרונותיה של מערכת מידוף זו: ניתן להשתמש בה במנעד רחב של טמפרטורות, ממינוס 20 מעלות ועד פלוס 90; היא כוללת שלדת אלומיניום ועליה ציפוי של אנודייז; המדרסים מיוצרים מפולימרים משובחים ומגיעים בשתי גרסאות – מאווררת או מלאה; ניתן לבחור את העומק מבין 3 אפשרויות (60 ס"מ / 48 ס"מ / 33 ס"מ); אפשר להתאים את האורך והגובה לדרישות הספציפיות של הלקוח; כושר הנשיאה של כל מדף הוא 200 ק"ג; המדפים ניתנים לשטיפה גם במדיחי כלים; והם עמידים למשך שנים רבות.

נשמח לתת שירות יעוץ ומדידה בשטח ללא עלות.

אולי יעניין אותך גם

הפוסט הבא
התקנת מדפים
הפוסט הקודם
מדפים לחדרי קירור והקפאה
תפריט
Call Now Button