מדפים לחדרי קירור והקפאה

חדרי קירור או הקפאה, בעלי מדפים מותאמים, משמשים רבות בענף המזון, האירוח, המלונאות והמסעדנות. צריכים מדפים? טוב שאתם כאן. יוליוס הנדסה מתמחים בייצור ותכנון מדפים ייחודיים, על פי התקנים המובילים: מספקים מזה שנים את פתרונות המידוף החכמים.

איך משיגים עמידות בטמפרטורות נמוכות

בתעשיית המזון נדרשים פתרונות קירור העולים בגודלם על מקרר. נהוג לתכנן ולייצר חדרי קירור על פי מפרטים מדוקדקים אך בכך לא מסתיימת המלאכה. כשיש לכם חדר קירור אחד לפחות, במסעדה, במפעל המזון, במעדניה וכו’, אתם זקוקים גם למדפים ייעודיים שיוצרו למענכם. מדפים שתוכננו, עוצבו ויוצרו במיוחד עבור התנאים המיוחדים השוררים בחדרי הקפאה או מחסן הקירור. בנוסף, פתרונות המידוף הללו נדרשים לעמוד בתנאים המיוחדים של העסק הספציפי שלכם, כפי שהגדרתם.

לא כל מדף שיתאים לאחסנה יבשה, בטמפרטורת החדר יתאים להתקנה בחדרי קירור או הקפאה. אפילו חומרים לכאורה עמידים, כגון מתכת או פלדה, עלולים להינזק בשל הטמפרטורות הקיצוניות. פתרונות המידוף שעשויים להתאים מאוד לתנאי הלחות והקור יתבססו למשל על חומרים כגון אלומיניום או נירוסטה. צורת ההרכבה של המוצר המוגמר תתבצע כך שנוחות השימוש תהיה מיטבית.

איך מקבלים נוחות עבודה מקסימלית לאורך זמן

המוצרים או חומרי הגלם לתעשיית המזון שמאחסנים בחדרי קירור או הקפאה מגוונים ביותר. זאת ועוד, צרכי העסקים בתחום זה עשויים להשתנות, הספקים עשויים להתחלף, אריזות המזון או הארגזים עשויים להגיע בגדלים שונים. ביוליוס הנדסה יודעים היטב שהלקוחות זקוקים לנוחות עבודה מקסימלית, לאורך זמן. לשם כך נוצר פתרון שמחליף את המדפים הקבועים, חסרי הגמישות. פתרון זה הינו מדפים מודולריים.

הרעיון הוא לייצר מדפים חזקים ועמידים מצד אחד, אך גם כאלה שניתן לשנות לפי צורך, בבית העסק או במפעל. המודולריות באה לידי ביטוי בכך שניתן למשל לשנות את הגובה של המדפים. ניתן “לשחק” במידה מסוימת עם השטח הפנוי לאחסנה ולהתאים אותו אפילו לשינויים מבניים בעסק ובאזור האחסנה. במציאות עסקית דינאמית, אין צורך לרכוש מדפים חדשים בכל שנה. מודולריות מהווה פתרון יישומי, חכם, נוח ויעיל. גם אתם תוכלו לשנות את גובה המדפים לפי הצורך, בצורה עצמאית ומהר.

המדפים ששומרים על הניקיון בחדרי הקירור

לצד פתרונות המידוף המודולריים, שמתאימים את עצמם לצרכים של כל בית עסק, נדרשים פתרונות נקיים. ליתר דיוק, נדרשים פתרונות שיאפשרו לשמור יותר בקלות על הניקיון באזור האחסון, לפי ההתקנים בענף ולמען יצירת נוחות עבודה מיטבית. את המדפים שיכולים לסייע בניקיון פיתחו ביוליוס הנדסה מתוך הכרה עמוקה של צרכי השוק.

פותחו מדפים מודולריים, שעשויים משילוב חומרים לא מחליד, שלא מתרגש מקור עז או לחות. מדובר במדפים שבנויים משילוב מושלם שבין נירוסטה עמידה לבין פלסטיק חזק ביותר. את שני החומרים הללו קל מאוד ופשוט מאוד לנקות. הנירוסטה, המעניקה את היציבות למדפים ומותקנת בצורה אנכית, אפשר לנקות פשוט באמצעות מטלית עם מעט מים. את שטחי המדף שעשויים פלסטיק קשיח, ניתן להסיר בקלות, לשטוף תחת ברז, צינור או במדיח כלים. לאחר השטיפה והייבוש, צ’יק צ’ק המדפים שוב במקום, מוכנים לקלוט סחורה או חומרי גלם, ירקות קפואים, בשר, מעדנים וכן הלאה.

עסק חזק זקוק למדפים חזקים, במקום הנכון

מדפים לחדרי קירור והקפאה צריכים להיות עמידים, חזקים, יציבים. לשם כך, פותחו הפתרונות שיכולים לשאת משקל ניכר, עד כדי 200 ק”ג ואף יותר, לכל מטר. אם העסק שלכם צריך כוח ועמידות, פתרון שעמיד בתנאי עבודה, קירור והקפאה, לרשותכם הפתרון הנכון, במקום הנכון.

דרישות משרד הבריאות דורשות לאחסן את המוצרים כ30 ס״מ מעל הרצפה. סחורה על הרצפה מהווה מפגע ועשויה להיות סיבה להערות חריפות מהמפקחים של משרד הבריאות. כמו כן חשוב שלא תהיה חלודה ולכן מומלץ לבחור במדפים מנירוסטה ופלסטיק ולא במדפים מברזל מגולוון.

הפוסט הבא
מדפים לחדרי קירור
הפוסט הקודם
מדפי אחסון למטבח
תפריט
Call Now Button