פתרונות מידוף למטבחים תעשייתיים

במטבחים תעשייתיים מתבצעת עבודה יומיומית אינטנסיבית מאוד, ומאוחסנת כמות גדולה מאוד של חומרי גלם, כך שניתן יהיה לבשל מגוון של מנות. בהתאם, פתרונות עבור מטבחים תעשייתיים חייבים להיות עמידים מאוד, בעלי חוסן רב ובנוסף יעילים כך שניתן יהיה להחזיק מקסימום פריטים במינימום שטח.

מרכיב חשוב נוסף הוא התאמת הפתרונות לסוג חומרי הגלם – במטבחים התעשייתיים נעשה שימוש הן בחומרי גלם יבשים (אורז, פסטה, קמחים וכו'), הן בחומרי גלם שאינם מזון (מפיות, אריזות, צלחות), הן בחומרי גלם שזקוקים לקירור (ירקות, פירות) והן לחומרי גלם שזקוקים לתנאים קפדניים במיוחד לנוכח הרגישות הרבה שלהם והסיכון כי יתקלקלו (מוצרי מזון מן החי), ועל כן נדרש גם מגוון רחב של פתרונות מידוף, לכל סוג חומר גלם.

עוד פרמטר שחשוב מאוד לתת את הדעת כשמתכננים מערכת מידוף במטבח תעשייתי הוא הפונקציות השונות שכולל אותו מטבח: ישנו המחסן שבו האחסון פשוט יותר, ישנן עמדות עבודות שונות כגון פס חם או פס קר, שגם לצידן ומעליהן נדרשים פתרונות אחסון לחומרי גלם בשליפה מהירה ומידית, ישנה עמדת שטיפת כלים שגם בה ישנם מדפים לייבוש הכלים, ועוד. בהתאם מובנת החשיבות של פנייה לחברה מקצועית מאוד, בעלת ניסיון עשיר ומחויבות מלאה למילוי כל הצרכים שלכם באמצעות קטלוג מוצרים מגוון.

מדפי גסטרונום

סוג מיוחד מאוד שפותח על ידינו, שמיועד למטבחים תעשייתיים הוא מדפי גסטרונום.

הדגש העיקרי בסוג של זה של מדפים הוא ההנחיה של משרד הבריאות לגבי אחסון מגשים ותבניות במהלך הייבוש לאחר שטיפתם – עפ"י ההנחיות האחסון חייב להיות אנכי, כך שלא יצטברו נוזלים במגשים ובתבניות. בהתאם בנויים מדפי גסטרונום כך שניתן יהיה לאחסן פריטים רבים בצורה אנכית, כשבנוסף ניתן לשלוף את המדרסים של המסילות בקלות כשצריך לשטוף אותם. השלד עשוי מנירוסטה שאינה מחלידה, והמדרסים מפלסטיק פולימרי שמתאפיין בקשיחות ואוחז היטב את הכלים. ניתן לבחור בין מערכת נייחת לבין מערכת ניידת עם גלגלים.

לבחירתם מספר מערכות מידוף שכאלה, בהתאם לגודל המגשים והתבניות שתרצו לייבש ולאחסן. כך למשל ישנו דגם בעל 5 קומות כשגובה כל קומה הוא 32.5 ס"מ, רוחבה 13 ס"מ והעומק – 54 ס"מ. דגם אחר מאפשר אחסון של תבניות גדולות במיוחד (53 ס"מ על 65 ס"מ). כמו כן ניתן להזמין גם מערכות גסטרונום בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם.

המערכת מתאימה לאחסון של קרשי חיתוך, איחסות של תבניות גסטרונום מפלסטיק או מפוליקרבונט, תבניות גסטרונום מנירוסטה, מגשי אוכל ואפילו תבניות אפיה 60*40. המערכת מאפשרת גמישות רבה למגוון סוגי מגשים ותבניות שאת כולם ניתן לייבש בצורה מהירה ונוחה.

juliuos00086

מדפי קיר

עוד קטגוריה של מדפים למטבח תעשייתי היא מדפי קיר.

מדפים אלה נועדו לניצול מקסימלי של מרחב העבודה במטבח התעשייתי, ומקנים לעובדים גישה נוחה לפריטים שנעשה בהם שימוש שוטף ותכוף. מדפי קיר מיוצרים מפרופיל נירוסטה, כך שהם עמידים להפליא גם כשהתנאים מסביב אינם אידיאליים, וכוללים מדרסי פלסטיק פולימרי וזרועות פלסטיק משוריין. את המדרסים אפשר להסיר בפשטות כדי לשטוף אותם ולהבטיח היגיינה מלאה במטבח.

גם את פתרונות מידוף אלה ניתן להזמין בהתאמה אישית, או לבחור באופציות הנפוצות (עומק של 33/48 ס"מ). בחירה נוספת היא לגבי סוג המדף – מאוורר או מלא – ועוד אופציה היא הוספת התקנים לתלייה של אביזרים שונים.

IMG 3733 scaled

IMG 3733 scaled

מדפי פלדה לאחסנה יבשה

כאמור אחד המרכיבים הבסיסיים של פתרונות מידוף למטבחים תעשייתיים הוא אחסנה יבשה, ומאחר שמטבעם חומרי הגלם היבשים הם כבדי משקל יחסית, הדגש בקטגוריה זו הוא על יכולת נשיאה מקסימלית.

לשם כך מומלץ להשתמש במדפי מתכת מגולוונים, שמתאפיינים בחוזק כך שניתן להעמיס עליהם כמות גדולה של סחורה מבלי להידרש לשטח אחסון גדול.

דגש נוסף הוא המודולריות, כך שתוכלו להתאים את המערכת לצרכים המשתנים. מידות העומק הבסיסיות של מדפים מגולוונים לאחסנה יבשה הם 60 ס"מ, 50 ס"מ ו-40 ס"מ, את המרחק בין המדפים ניתן לשנות, ואילו המפתח בין עמוד לעמוד משתרע על הסקאלה שבין 100 ס"מ ל-180 ס"מ (במרווחים של 20 ס"מ). גם גובה העמודים ניתן לבחירה ואף להתאמה אישית.

מדפי מתכת מגולוונים

עגלות שירות

סוג נוסף של פתרונות מידוף למטבח תעשייתי הוא עגלות שירות שמאפשרות לשנע בקלות ובנוחות מוצרים ממקום למקום.

גם עגלות השירות חייבות להיות עמידות כדי שימלאו את תפקידן לאורך שנים רבות, ובפרט הגלגלים צריכים להיות איכותיים. דגש נוסף הוא על מניעת נפילת פריטים, וזאת ע"י מדפים שהקצה שלהם מוגבה מעט ביחס לשאר השטח שלהם. עמודי הפלדה של העגלות מצופים בכרום שמגן עליהם ומבטיח מקסימום עמידות, ואילו המדפים עשויים פלסטיק שמאפשר שטיפה קלה ונוחה שלהם למקסימום היגיינה. את מידות העגלה תוכלו להזמין בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

עגלה גדולה 3 קומות

עגלה גדולה 3 קומות

הפוסט הבא
איך לבצע ייעול של עסק בתחום המדפים?
הפוסט הקודם
עגלות אחסון ושינוע – למקום עבודה דינאמי
תפריט
Call Now Button