עגלות אחסון ושינוע – למקום עבודה דינאמי

במקומות עבודה רבים הצרכים משתנים לעתים תכופות, ועוד מגמה מובהקת בעולם של ימינו היא הדינמיות הרבה והחובה להתנהל במקסימום גמישות. בהקשר זה כדאי לזכור שהאבולוציה הוכיחה לכולנו מעל לכל ספק שהמפתח להצלחה ארוכת טווח הוא לאו דווקא גודל או חוזק אלא בעיקר גמישות. אחד האמצעים הבסיסיים להבטיח התנהלות אופטימלית בכל מצב הוא שימוש בפתרונות אחסון ושינוע יעילים – ובפרט כדאי להכיר את עגלות הרשת, עגלות השירות והעגלות האנטי-סטטיות.

עגלת רשת

המוצר הבסיסי ביותר לשינוע פריטים שונים במקומות עבודה בעלי אופי דינאמי הוא עגלת רשת. עגלות הרשת מתאימות גם לאחסון מוצרים מכל הסוגים, והן עשויות מפלדה שמקנה להם חוזק, חוסן, יכולת לשאת משקלים משמעותיים וכן עמידות לטווח הארוך. הפלדה מצופה כרום על-מנת להגן עליה מפני קורוזיה – וגם עובדה זו תורמת באופן טבעי לעמידותן של עגלות הרשת.

בנוסף, לא רק גוף העגלה אלא גם המדפים עצמם עשויים מפלדה, עמידה ואיכותית, וגם הם זוכים לציפוי של כרום כדי למנוע חלודה. עוד כדאי לדעת על עגלות רשת שהן מאווררות, ועל כן ניתן לאחסן בהן ולשנע בעזרתן למעשה את כל סוגי המוצרים והחומרים. האוורור גם מונע הצטברות של לכלוך או אבק.

הגמישות המקסימלית באה לידי ביטוי בשתי דרכים עיקריות: ראשית, תוכלו לכוונן את הגובה של המדפים, בקלות ובפשטות, במרווחים של 2.5 ס"מ, וכך להבטיח מקסימום יעילות; ושנית, ניתן לבחור עגלת רשת עם מעקה הגנה או בלעדיו, עם גלגלים בקוטר 4 אינץ' או 5 אינץ' (שני גלגלים עם מעצור ושניים בלי) ועוד תוספת אפשרית היא ידית (או אפילו 2 ידיות).

כמו כן קיים מגוון רחב של מידות סטנדרטיות: אורך עגלת הרשת נע בין 24 אינץ' ל-72 אינץ', במרווחים של 6 אינץ', ואת עומק העגלה ניתן לבחור בין 4 אפשרויות – 14 אינץ', 18 אינץ' ו-21 אינץ'.

עגלת שירות

עגלת שירות היא מוצר בסיסי נוסף שמתאים למקומות עבודה רבים בכל התחומים. ההבדל בין עגלות שירות לבין עגלות רשת הוא אופי המדפים: בעגלות הרשת, כפי שניתן להבין מהשם, המדף הוא בצורת רשת, ואילו בעגלות השירות המדפים מלאים. הבחירה בין שני הסוגים של פתרונות האחסון והשינוע הבסיסיים היא בהתאם לסוג הפריטים שרוצים להעביר ממקום למקום בבית העסק.

לגבי המדפים בעגלות שירות כדאי לדעת כי הם עשויים מפלסטיק קשיח (פלסטיק פולימרי), יש להם קצת מעט מוגבה כדי למנוע נפילת פריטים ועוד תורמת לפרקטיות שלהם העובדה שהם נשלפים בקלות ולכן קל לשמור עליהם נקיים. שלדת העגלה עשויה מפלדה שמספקת חוסן ויציבות, ועוד חשוב להדגיש כי הפלדה מצופה כרום למניעת חלודה.

גם בסוג זה של עגלות אחסון ושינוע ישנה בחירה רחבה: את הגלגלים אפשר לבחור בקוטר של 4 אינץ' או 5 אינץ', וכן ישנה בחירה לגבי מספר הקומות של המדפים – האופציות הסטנדרטיות הן שני מדפים או שלושה, אבל אם תרצו פתרון מותאם ספציפית לצרכים שלכם, הדבר אפשרי. כמו כן תוכלו לבחור גם מידות שונות מהסטנדרט (90 ס"מ על 104 ס"מ על 50 ס"מ) וזאת בהתאם למאפיינים הייחודיים של מקום העבודה שלכם.

עגלה אנטי סטטית

עגלות אנטי סטטיות הן פתרונות אחסון ושינוע ייעודיים עבור תעשיית ההיי-טק והאלקטרוניקה, עבור מעבדות שבהן מתבצעים מחקרים רפואיים, ולכל מקום אחר שרגיש במיוחד להימצאותו של חשמל סטטי ועל כן יש צורך להשתמש במוצר שהוא אנטי סטטי.

בהיבטים אחרים אין הבדל בין עגלה אנטי סטטית לבין עגלת רשת או עגלת רישות: החומר ממנו עשויה שלדת העגלה היא פלדה מצופה בכרום, הגלגלים הם בקוטר 4 או 5 אינץ', ניתן לצרף מעקה הגנה לעגלה וכן ידית אחת או שתי ידיות. המדפים הם בדומה לעגלות רשת, מאווררים ומונעים הצטברות של אבק או של לכלוך, וניתן לכוונן את הגובה שלהם במרווחים של 2.5 ס"מ – בקלות ובמהירות – ובכך להתאים את העגלה לצרכים המשתנים של המקום.

ישנן כ-30 מידות סטנדרטיות – העומק נע בין 14 אינץ' ל-24 אינץ', האורך בין 24 אינץ' ל-72 אינץ' – ואם אתם זקוקים לעגלות במידות ספציפיות, תוכלו לבצע הזמנה בהתאם ולקבל עגלה אנטי סטטית שתפורה בדיוק למידות שלכם.

הפוסט הבא
פתרונות מידוף למטבחים תעשייתיים
הפוסט הקודם
מדפים לחדרי קירור וחדרי הקפאה
תפריט
Call Now Button