מדפים מודולריים: כך תרכיבו אותם נכון

 

מדפים מודולריים הם מערכת מדפים בעלת חלקים רבים הניתנים לפירוק. יתרון זה מאפשר לשנות את מבנה וגובה המדפים בהתאם לצורך האחסון שלכם בכל זמן שתרצו. אנשים רבים כבר הבינו את היתרונות הרבים שיש למערכת מדפים מודולריים ומשתמשים בהם בביתם ובבית העסק למגוון שימושים. מדפים מודולריים יכולים לשמש אתכם במחסן, במשרד, בבית ואף כארון תצוגה ללקוחות. המדפים הנחשבים לנוחים ביותר שקיימים היום בשוק הם מדפים מודולריים. הם מאפשרים להתאים את הגובה, אורך ועומק המדפים בהתאם לצורך שלכם והציוד שתרצו לאחסן על גביהם.

על מנת שמערכת המדפים שלכם תחזיק מעמד כראוי ותשרת אתכם נאמנה למשך שנים, חשוב שתדעו כיצד להרכיב אותה נכון. הרכבה נכונה ומדויקת של המדפים שלכם תוביל ליציבות גבוהה ומנח נכון של המדפים. כך תוכלו להיות בטוחים שהם עמידים ומחוזקים. אז כיצד מרכיבים מערכת מדפים מודולריים? למה צריך לשים לב בעת ההרכבה? כל מה שרציתם לדעת.

מדפים מודולריים לבתי עסק: מחירים וכל מה שרציתם לדעת

איך מרכיבים מדפים מודולריים?

כאשר אתם ניגשים להתקין את המדפים המודולריים שלכם, חשוב שתדעו לעשות זאת בצורה נכונה. על מנת שהמדפים יחזיקו לאורך זמן רב, עשו זאת באופן מדויק ומחושב כבר בפעם הראשונה. כך לא תיאלצו לחזק או לתקן אותם בשנית לאחר זמן מה.

בצעו תכנון מקדים של החלל

לפני שאתם מתחילים בהרכבת המדפים המודולריים שלכם, קודם הכל יהיה עליכם לבצע תכנון מקדים לחלל המחסן או האזור בו תרצו לשלב את המדפים שלכם. מה הכוונה בתכנון מקדים? ובכן, תצטרכו לשים לב לכמה פרמטרים. בחנו את הצורך שלכם, האם המדפים שלכם מיועדים להחזקה של ציוד קל או כבד? מהי כמות הציוד שיש לאחסן? כמה מקום יש בחלל? בנוסף לתכנון, חשוב לקחת את מידות המחסן, גובה המדפים, כמות המדפים, המרווח הרצוי בין המדפים, עומק המדפים ועוד. אחרי שלקחתם את כל אלו בחשבון, ניתן להתחיל לבחור את סוג המדפים שתרצו. 

בחרו את סוג המדפים המודולריים

קיימים סוגים שונים של מדפים מודולריים, העשויים מחומרי גלם שונים. כל סוג יכול להתאים לשימושים  ולצרכים אחרים. למשל, ישנם מדפים מודולריים מפלסטיק. הם יתאימו לרוב למשקלים קלים יותר מכיוון שהם לא נחשבים לעמידים ביותר. ישנם מדפי רשת, עליהם דווקא כן ניתן לניח משקלים כבדים יותר. ישנם גם מדפי נירוסטה, מדפי מתכת או מדפי כרום ניקל. בחירת מדפי מתכת מודולריים למחסן צריכה להתבצע באופן נכון, על מנת שהמדפים יענו על המטרות והצורך שלהם. וודאו שסוג המידוף שתבחרו מתאים לצרכים שלכם והשימוש שתעשו במערכת.

הרכיבו את מערכת המדפים המודולריים כרצונכם

לבסוף, לאחר שתכננתם את החלל, ביצעתם מדידות ובחרתם את סוג המדפים שלכם, ניתן להפשיל שרוולים ולגשת למלאכה עצמה. מדפים מודולריים ניתן להרכיב כפי רצונכם ובצורה לא קבועה. אתם יכולים לבצע שינויים בגובה והמיקום שלכם בהתאם לצורך. מדפים אלו פשוטים מאוד להרכבה ומגעים עם הוראות ברורות. יש להרכיב את אביזרי העיגון לעמודים ולחבר לקיר בעזרת דיבלים וברגים. המוטות מתלבשים על גבי המדפים ונוצרת מערכת שלמה. עכשיו, לאחר שהמדפים שלכם מוכנים, אתם יכולים להניח עליהם את הדברים שאתם צריכים. השתדלו להניח דברים כבדים במדפים הנמוכים והקפידו על פיזור אחיד של המשקל על גבי כל שטח המדף. מדפים מודולריים מהווים את פתרון האחסון האיכותי ביותר ונשמרים לאורך זמן רב.

 

אולי יעניין אותך גם:

הפוסט הבא
מדפי רשת מתכת: פתרון אחסון איכותי ועמיד
הפוסט הקודם
מדפי נירוסטה רשת: עמידות ואיכות גבוהה
תפריט
Call Now Button