מדפים מודולריים לבתי עסק: מחירים וכל מה שרציתם לדעת

בתי עסק בכל העולם מתמודדים עם אותו מצב מוכר וידוע. חוסר משמעותי במקום אחסון. בהרבה מקרים, נוצר מצב בו הספקים מביאים את הסחורה לבית העסק, אך אין מקום מסודר ומאורגן להניח בו הכל. בתי עסק רבים דוחסים את הסחורה שלהם במחסן באופן לא מחושב. לאחר מכן, לעובדים קשה מאוד להגיע לסחורה שהם צריכים ולשרת את הלקוחות שלהם בזמן ובאופן יעיל. מדפים מודולריים לבתי עסק הם הפתרון האידאלי במצבים אלו. סוג זה של מדפים הוא נהדר עבור בעלי עסק בכל העולם, המעוניינים להגדיל את שטח האחסון שלהם וליהנות מסדר מופתי בסחורה שלהם. אז מהם בדיוק מדפים מודולריים לבתי עסק ומה המחיר שלהם? כל מה שרציתם לדעת.

מה הם מדפים מודולריים לבתי עסק ומהם היתרונות שלהם?

מדפים מודולריים לבתי עסק הם בעצם מערכת מדפים שלמה. לרוב, המדפים המודולריים מיוצרים מתכת. המדף עצמו יכול לעמוד בעומסים של עד 150 ק"ג למטר מפולג (כלומר, לאורך המדף ולא בנקודה אחת ספציפית). עומק המדף קובע את עומק המסגרת. הבחירה באיזה עומק כדאי לקחת תלויה כמובן באופי השימוש שלכם במדפים בבית העסק. מידת העומק הפופולרית למדפים מודולריים היא כ-40 או 50 ס"מ. עם זאת, קיימים גם מדפים עמוקים יותר כדוגמת 60 ס"מ. כמות המדפים בכל מערכת כזו לרוב תהיה כ-5 מדפים. אחד היתרונות הבולטים של מדפים מודולריים לעסק הוא שהם קלים, עמידים בפני חלודה וקורוזיה ונראים נהדר – גם בתור מדפים המשמשים עבור תצוגה של מוצרים וכדומה.

המטרה העיקרית של מדפים מודולריים, היא להעניק למשתמשים בהם נוחות שימוש מרבית. ניתן להרכיב את המדפים הללו באופן פשוט, קל ונוח. וכל זה, מבלי שיהיה שום צורך בשימוש בכלי עבודה מכל סוג שהוא. מדפים אלו ניתנים לכוונון בצורה נוחה יותר מאשר המדפים הקלאסיים יותר, בהם נעשה שימוש בברגים. יתרון בולט נוסף של מדפים מודולריים לבתי עסק הוא אפשרות הכוונון שלהם. ניתן לכוון אותם בהתאם לצורך, לשנות את הגובה שלהם ולהרכיב מחדש כרצונכם. הם יכולים לשמש בתי עסק למגוון עצום של שימושים. מעבר לסחורה במחסן, ניתן גם להניח עליהם דברים כדוגמת קלסרים וניירת, מסמכים חשובים, תצוגה של מוצרים, ועוד. סוג זה של יחידת מדפים הוא כל כך פופולרי, משום שיש להם מגוון רחב של שימושים. שלבו אותם בבית העסק שלכם, ותיהנו מהיתרונות הרבים שמדפים מודולריים לבתי עסק טומנים בחובם. 

ומה בנוגע למחירים של מדפים מודולריים לבתי עסק?

מחירם של מדפים מודולריים לבתי עסק משתנה מאוד ותלוי בכמה דברים. הפרמטרים המשפיעים על המחיר, הם בדרך כלל סוג החומר ממנו עשויים המדפים המודולריים, רמת האיכות שלהם, האחריות שתקבלו, המקצועיות והאמינות של בית העסק שמוכר לכם את המדפים, הגודל שלהם כמובן, המשקל המקסימלי שהם מסוגלים לשאת, ועוד פרמטרים נוספים הנלקחים בחשבון בעת התמחור של המדפים. מדפים מודולריים לבתי עסק לרוב נעים בטווח מחירים שבין 500 ש"ח ל-3,000 ש"ח. המחיר הסופי נקבע כמובן, בהתאם לגודל שלהם, לכמות המדפים, לחומר ממנו הם עשויים ומשתנים נוספים. שלבו מדפים מודולריים בבית העסק שלכם ותיהנו מפתרונות אחסון מתקדמים במיוחד, לצד התייעלות משמעותית בעבודה שלכם.

אולי יעניין אותך גם

הפוסט הבא
מדפי רשת כרום ניקל למגוון שימושים
הפוסט הקודם
מדפי רשת לבתים פרטיים: פונקציונליות שיא
תפריט
Call Now Button