מדפי גסטרונום: מה הם ולמה הם משמשים?

כאשר זה נוגע לתחום האוכל והמסעדנות – אחסון נכון של אוכל וחומרי גלם הוא הכרחי ביותר ואף קריטי, בכל סוג של מטבח. אחסון נכון, מדויק וסטרילי יכול לעשות את כל ההבדל בעסק שלכם. מדפי גסטרונום הם הכרח חשוב בכל מקום בו מוגש אוכל, ללא יוצא מן הכלל. אז מהם בדיוק מדפי גסטרונום, כיצד הם נראים, מהי החשיבות שלהם בעולם המסעדנות ולמה הם משמשים בדיוק?

מה הם מדפי גסטרונום בעצם ולמה צריך אותם?

זה ידוע שבמטבחים תעשייתיים מכל סוג, ישנה כמות רבה מאוד של אוכל וחומרי גלם, המשתנים ומתחלפים ללא הרף. נעשה בהם שימוש נרחב בכל יום, למטרות שונות. בעיקר במהלך ההכנות עצמן מאחורי הקלעים וגם לאורך הסרוויס. אחד המרכיבים החשובים והבסיסיים ביותר של פתרונות מידוף למטבחים הוא אחסנה יבשה, בטוחה וסטרילית של חומרי הגלם בהם נעשה שימוש באופן יומיומי. בהרבה מקרים, חומרים גלם יבשים יכולים להיות כבדים מאוד ודורשים מקום רב. כאן נכנסים לתמונה מדפי גסטרונום. הלא הם מדפים ייחודיים המותאמים לנשיאה של גסטרונומים (כלי אחסון עשויים נירוסטה המשמשים לאחסון של חומרי גלם שונים בעולם המסעדנות). המדפים הם בעלי יכולת נשיאה מקסימלית וגבוהה במיוחד. הם עמידים מאוד, לא מתקפלים ולא נשברים. ניתן לשלב אותם בכל סוג של מטבח תעשייתי, קטן כגדול.

כיצד נראים מדפי גסטרונום ולמה הם משמשים?

מערכת מדפי גסטרונום היא מערכת מידוף חכמה, המעוצבת ומתוכננת בקפידה במטרה להעניק למסעדות בכל העולם פתרונות אחסון מתקדמים. מערכת של מדפי גסטרונום לרוב מורכבת משלדת נירוסטה ומדרסי מסילות העשויים מפלסטיק פולימרי קשיח. מדרסי המסילות נשלפים וניתנים לשטיפה בקלות במדיח כלים. המערכת מתאימה לרוב סוגי התבניות והמגשים בגדלים השונים שקיימים. מה שאומר בעצם, שבתי עסק ומסעדות בכל העולם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים שטמונים בחובם של מדפי גסטרונום, לצרכים והשימושים היומיומיים שלהם במטבח.

כאשר האוכל וחומרי הגלם מאוחסנים בקפידה, באופן סטרילי, מדויק ונכון – הם יישמרו לאורך הרבה יותר זמן. מדפי גסטרונום איכותיים ועמידים יעזרו לכם להאריך את חיי חומרי הגלם שלכם במטבח באופן משמעותי. החשיבות לאחסון נכון היא גבוהה במיוחד, ויכולה לעשות את כל ההבדל.

מדוע חשוב לאחסן את הגסטרונומים שלכם במטבח באופן נכון ומדויק?

אחסון מדויק ונכון של גסטרונומים הוא הכרחי לטריות של חומרי הגלם והאוכל המוגש. על פי הנחיות משרד הבריאות, מסעדות ומטבחים תעשייתיים נדרשים לאחסן את הגסטרונומים שלהם באופן מסוים. יש לאחסן תבניות ומגשים בצורה אנכית. זאת על מנת למנוע הצטברות נוזלים במהלך הייבוש והאחסון שלהם לאחר שטיפתם. השלד של מערכת המדפים עשוי מנירוסטה שאינה מחלידה. המדרסים של מדפי הגסטרונום עשויים מפלסטיק פולימרי המתאפיין בקשיחות ואוחז את הכלים באופן יעיל המונע החלקה. ניתן לבחור בין מערכת נייחת לבין מערכת ניידת עם גלגלים.

בנוסף לכך, מערכת מדפי גסטרונום מאפשרת מעבר אוויר מקסימלי ויעיל במיוחד, שמקנה ייבוש מהיר לגסטרונומים. מערכת מדפי גסטרונום פותחה ועוצבה במיוחד לצורכי ייבוש ואחסון יעיל של תבניות גסטרונום, מגשי אוכל, תבניות ומגשי אפיה, ועוד. סט המדפים הוא קל במיוחד לניקוי, עמיד בפני קורוזיה וחלודה. הוא נשמר היטב ויכול לשרת אתכם לאורך שנים רבות במטבח בבית העסק.

אולי יעניין אותך גם

הפוסט הבא
פתרונות אחסון מתקדמים לכל אדם ועסק
הפוסט הקודם
מדפים מודולריים למחסן: כך תייעלו את העבודה
תפריט
Call Now Button