קירות שאוהבים לדבר: מדפים לקיר

השאיפה הכמעט בסיסית, או אולי אפילו הטבעית של כל בנאדם בעולם הוא שיום אחד יהיו לו 4 קירות משל עצמו להן הוא יוכל לקרוא בית. אך מעט אחרי שמגשימים את החלום וקונים בית לו אולי אפילו יותר מ-4 קירות, מגלים שזה לא מספיק וצריך לאחסן ציוד, לעצב, לתלות לילדה בחדר, אולי בכלל להתקין במשרד החדש או בעסק או בחנות – ובקיצור, כל קיר צריך מדפים.

כנראה שאחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות שאנחנו מתכננים עיצוב של מקום חדש הוא לחשוב על הדברים גם מהפן העיצובי-אסתטי. אין עניין אם מדובר בחנות, בית פרטי או מפעל ייצור ענק. כולנו כמובן רוצים שהחלל יראה יפה ומזמין. מצד שני אנו רוצים לחשוב בצורה פרקטית. אם זה על מקומות אחסון והאם יש מספיק מהם, או האם אוכל להציג את המוצרים בחנות החדשה בצורה בה יהיה לי קל להבחין אם משהו חסר או לא נרכש מספיק? לכל המטרות האלה סדר וארגון יכולים לעזור מאוד. כך שאם יש לכם מדפים לקיר שהם גם נראים טוב ומשרתים את המטרה העיצובית. ובנוסף, יהיו יעילים ואיכותיים באחסון – יש לכם בדיוק את המדפים לקיר שאתם צריכים.

סוגי מדפים לקיר

כמו שכל קיר נמצא במקום שונה, בגודל שונה ובסביבה שונה – כך יש את הצורך להתאים את המדפים לקיר בצורה נכונה. בצורה שתחזיק ותעשה את העבודה על הצד הטוב ולאורך זמן רב.

תהיו בטוחים שכאשר תגיעו לחברה שמתמחה ספציפית בפתרונות אחסון דרך מידוף מקצועי כבר שנים, אתם תוכלו למצוא בדיוק את פתרון המידוף אותו אתם מחפשים. זה בדיוק מה שקורה ב-'יוליוס הנדסה'.

הנה חלק מבין מגוון המדפים לקיר הקיימים:

ועוד מגוון גדול של מדפים ומוצרים נלווים.

מגוון פתרונות למגוון חללים

האנושות תמיד חיפשה פתרונות לבעיות שלה. ככה נולדו הרעיונות הכי טובים לבעיות הכי גדולות וככה גם נולדו רעיונות קטנים שאולי לא נרשמו בדפי ההיסטוריה. רעיונות ששינו את חיינו ואת הסביבה בה אנחנו חיים לנצח.

מדפים לקיר הם אחד מהמוצרים שנופלים בדיוק לקטגוריה הזאת. במידה ותתכננו בצורה נכונה תוכלו לאפיין כל קיר במידה בה תרצו. יש הרבה סוגי מדפים שיכולים להתאים לכם לסדר, לאחסון או לעיצוב. זה אולי לא ישנה את החיים שלכם מקצה לקצה, אך סדר וארגון במקומות שהכי חשובים לנו, הם בסיס מעולה לצמיחה וקרקע פורייה להצלחה בעתיד.

לא כל קיר חייב מדף, אבל יש הרבה שכן

לא סתם מדפים הפכו לכזה קונצנזוס בקרב קירות בעולם. אם תחשבו על זה, בכל בית בעולם, בכל חנות ובכל עסק על פני כדור הארץ – יש לפחות מדף אחד או יותר. בטוח יש מישהו שמתנגד למדפים. אl כל השאר, בוחרים בפתרון מדפים לקיר כי זה יעיל ונוח. בנוסף, הוא נותן מקום נוסף לאחסון ויכול להיות גם כלי עיצובי בהרבה מקומות. לכן כשאתם בוחרים מוצר כל כך מהותי לבית או לעסק שלכם, כדאי שלפחות תעשו את זה במקום שמתמחה בזה. במקום שיודע להתאים לכם את המוצר שאתם צריכים ולכל קיר, את המדף שלו.

הפוסט הבא
מדפים לסופר- חוויית קנייה נוחה ומסודרת
הפוסט הקודם
מדפים מודולריים בית שמש: בכל מקום ולכל מקום
תפריט
Call Now Button