מדפים לסופר- חוויית קנייה נוחה ומסודרת

הסופרמרקט הוא החנות אליה נלך כנראה הכי הרבה פעמים בחיים שלנו. בין אם מדובר במכולת השכונתית או בסופרים הענקיים במרכזים המסחריים. חוויית קנייה טובה עבור הלקוח תשתנה כמעט תמיד בהתאם לצורה בה נראה הסופר. הדרך בה המוצרים מסודרים על המדפים תעזור ללקוח בקנייה. כמובן שגם לבעל החנות בשמירה על סדר ועל מלאי מדויק ונכון. מדפים לסופר הם הבסיס רשת מצליחה או מכולת שכונתית קטנה.

יש לא מעט סופרים במגוון גדלים, מיקומים, צבעים ומחירים. אם תנסו לחשוב על חוויות הקנייה הטובות יותר שהיו לכם בסופר, בוודאי תוכלו להיזכר במקום מסודר ונקי. מקום בו היה לכם קל ופשוט למצוא את אשר חיפשתם. בנוסף על הדרך ראיתם גם עוד הרבה מוצרים אחרים בזכות הסדר המופתי של המוצרים ושל המקום כולו. בתור בעלי סופרים או חנויות בכלל, זו היא בדיוק החוויה שתרצו שכל לקוח שנכנס אליכם לסופר יעבוד.

אחסון ברמה אחרת

יכול מאוד להיות שאותו סופר בדיוק, באותו מבנה בדיוק ועם אותן התשתיות היה יכול להיראות לגמרי אחרת אם רק היו מסדרים אותו בצורה שמנצלת את החלל. לא בצורה שהחלל מנצל את החנות.

תארו לכם פינות מלוכלכות שלא ראו מטאטא כבר שנים, או מחסן שבו יש מקום לכל הסחורה ובנוסף יש בו סדר ונגישות לכל המוצרים. תארו לכם מחלקות בהן הכל עומד בשורה ישרה והמעברים נקיים ורחבים למעבר עגלות ולקוחות. כל זה יכול להיות בקלות בכל סופר והבסיס לכך הוא מדפים לסופר. מדפים איכותיים וחזקים, כאלה שיחזיקו לטווח הארוך ויעמדו בעומס המתחלף. מדפים מודולריים שאפשר לכוון, להוסיף או להחסיר בהתאם לצרכי הסופר. כאלה בדיוק מדפים כל סופר צריך בשביל להפוך לסופר טוב יותר. מדפים כאלה בדיוק תוכלו למצוא ב-'יוליוס הנדסה'.

כל סופר והמדפים שלו

מדפים לסופר

 

כנראה שאין סופר אחד בעולם שהוא העתק מדויק של סופר אחר, אלא אם כן הם אולי מאותה הרשת. עדיין, כמעט כל מבנה נראה קצת אחרת לטוב ולרע, ולכל מבנה יש הצרכים שלו.

היתרון במדפים מודולריים במקרה הזה הוא עצום. האפשרות לשלוט בגודל המדפים ולהוסיף מדפים לפי גדלים שונים במידת הצורך. זה נותן מענה לא רק ליעילות האחסון ולניצול החלל בצורה הטובה ביותר, אלא גם מגדיל ומדייק את כמות המוצרים אותם ניתן להניח ולסדר בכל מקום או מחלקה בסופר.

מדפי מתכת או מדפים מעוצבים, לבית או לעסק

גם סופרים צריכים להיות מעוצבים בטוב טעם. כמובן שגם בחנות, בעסק, במשרד, בבית ואפילו במחסן האחורי שלנו נרצה לשאוף לנראות טובה ומזמינה.

סופר הוא מקום אליו אנשים מגיעים בכדי לקנות מוצרי מזון וכדומה. הסופר צריך להיות מזמין, נקי ומסודר. מדפי רשת, מדפי מתכת מעוצבים, מדפי נירוסטה ומדפים מודולריים הם רק חלק מהפתרונות אותם יציעו לכם ב-'יוליוס הנדסה'. פתרונות אשר יתרמו לכם ולסופר שלכם. אם זה מבחינת יעילות באחסון ובסדר של המוצרים, וגם מבחינת עיצוב אסתטי ונראות המקום.

מדפים לסופר – אחסון, תצוגה ועיצוב

בשביל להגיע להצלחות אנחנו חייבים להשתמש בכלים הנכונים. כלים שיעזרו לנו בהמשך הדרך לשמור על יציבות בעסק ועבודה בריאה ונכונה. לפעמים אותה השקעה בבסיס של העסק או החנות, היא המנוף שייקח אותנו קדימה בהמשך הדרך. מדפים לסופר הם הבסיס שעליו ניתן להניח את החלומות שלכם ולהיות בטוחים ורגועים. בטוחים ורגעוים שאתם מניחים אותם על מדפים שיעשו את העבודה והרבה מעבר.

 

הפוסט הבא
כך תבחרו מידוף למחסן לוגיסטי
הפוסט הקודם
קירות שאוהבים לדבר: מדפים לקיר
תפריט
Call Now Button