עגלות שינוע – איך תבחרו את הסוג שהעסק שלכם צריך?

מן הסתם עגלות שינוע אינן נושא שיחה נפוץ, ומעטים מאיתנו הקדישו אי פעם תשומת לב או מחשבה לשאלה איך עסק כזה או אחר בוחר את עגלות השירות בהן הוא משתמש. אבל כדאי לדעת שיש סוגים רבים של עגלות כך שלכל עסק אשר זקוק לפתרון בדמות עגלת שירות או שינוע ישנו מנעד בחירה נרחב למדי, וחשוב לדעת איך לבחור באופן מושכל את עגלת השינוע שהכי מתאימה לכל צורך.

עגלות נירוסטה

נירוסטה היא פלדת אל חלד וזהו גם יתרונה העיקרי – העמידות הגבוהה שלה בפני קורוזיה וחלודה. השם נירוסטה הוא למעשה קיצור של הביטוי בגרמנית שמשמעו פלדה בלתי מחלידה (פלב"מ), ועגלות מחומר זה מתאימות בעיקר לבתי חולים ולמוסדות רפואיים. בנוסף לחסינות בפני קורוזיה וחלודה, דבר שכמובן יש להימנע ממנו במקומות שבהם הסטריליות קריטית, עגלת שירות מנירוסטה היא גם עגלה שקל מאוד לנקותה, כך שהיא גם פרקטית מאוד. מקומות נוספים בהם ניתן למצוא עגלות שינוע מפלדת אל חלד הם מטבחים מוסדיים וחדרי אוכל גדולים, ואך טבעי שכך הדבר שהרי גם במטבחים ובחדרי אוכל חשובה מאוד רמת הניקיון המוחלטת של העגלות.

עגלות ניקיון

עוד סוג נפוץ מאוד של עגלות הן עגלות הניקיון, שאותן ניתן למצוא במפעלים, בעסקים גדולים, בבתי ספר, בתי חולים, מוסדות ציבור ועוד. המאפיין הבולט ביותר של עגלת ניקיון הוא היותה פרקטית מאוד. ברוב המקרים יש בה מקום לדלי גדול ולפעמים גם כמה דליים (בהתאם לממדי המרחב שיש לנקותו), מתקני נשיאה לאביזרים חיוניים שונים (מטאטא, מגב, חומרי ניקוי וכו'), תאים ייעודיים לכל פריט ובחלק מהמקרים גם אופציה לצינור שטיפה מגולגל, שמתאים למוסדות שבהם חלק בלתי נפרד משגרת הניקיון היא שטיפה עם צינור. כשמחפשים עגלת ניקיון חשוב מאוד להקפיד על גלגלים איכותיים במיוחד, שיהיו עמידים לשנים רבות. בנוסף חשובה מאוד נוחות ההנעה של עגלות ניקיון, כך שהעובדים שזהו תפקידם יוכלו למלא אותו בקלות וביעילות מקסימלית.

עגלה עם מיכל פלסטיק

סוג נוסף של עגלת שינוע הוא כזה שכולל מיכל פלסטיק גדול. השימושים העיקריים של עגלות שינוע אלה הוא לפינוי כלים מלוכלכים, ועוד דוגמה לשימוש בעגלה עם מיכל פלסטיק גדול הוא לשינוע כביסה. גם סוג כזה של עגלות שירות משמש בעיקר מוסדות גדולים כמו בתי חולים או מטבחים מוסדיים, שבהם מצטברת כמות גדולה של כלים מלוכלכים שיש לפנותם ביעילות. השימוש בעגלה עם מיכל פלסטיק לטובת שינוע כביסה אל המכבסה נפוץ במקומות עבודה גדולים שבהם נעשה שימוש בבגדי עבודה (בתי חולים, מפעלים ועוד).

כלובי רשת למפעלים לייצור מזון

סוג נוסף של עגלת שינוע נקרא כלוב רשת, והוא מיועד בעיקר למפעלים לייצור מזון. עגלות שינוע מהסוג הזה עשויות להיות פתוחות או מאובטחות, ועוד פרמטרים חשובים לבחירה בין כל הדגמים האפשריים (והם רבים מאוד) הם מספר המדפים שיש לעגלה, כושר הנשיאה המקסימלי שלה, כושר הנשיאה של כל מדף ומדף, קוטר הגלגלים (שמשפיע על נוחות השימוש באותן עגלות כלובי רשת) וממדי הכלוב. ניתן גם לייצר כלובי רשת בהתאמה אישית לפי הצרכים הספציפיים של כל לקוח.

הפוסט הבא
תכנונים שצריך לעשות בשביל מחסן ביתי
הפוסט הקודם
מדפים לחנויות – איך מייצרים אותם?
תפריט
Call Now Button