מדפי נירוסטה למטבח – סוגים ויתרונות

במטבחים תעשייתיים ומפעלי מזון מדפי נירוסטה הם תמיד הבחירה הראשונה. מדפי נירוסטה זוכים לפופולריות עצומה במטבחים בשל הפרקטיות, העמידות והעיצוב המלוטש שלהם. מדפי נירוסטה מציעים מגוון יתרונות שהופכים אותם לבחירה אידיאלית עבור כל מטבח. בואו נבין מה היתרונות שמדפי נירוסטה מביאים לחלל הקולינרי שלכם, ואילו סוגים כדאי לכם להכיר?

היתרונות של מדפי נירוסטה למטבח

את הפופולריות שלהם מדפי נירוסטה קיבלו בזכות ולא בחסד. מדפי נירוסטה מספקים יתרונות למגוון רחב של מטבחים כמו בבתי מלון, בבתי חולים, חדרי אוכל, מסעדות ועוד. הנה כמה יתרונות חשובים שמביאים איתם מדפי נירוסטה למטבחים.

עמידות

נירוסטה ידועה בעמידות יוצאת דופן וחסינות בפני קורוזיה, כתמים וחום. זה הופך אותה לחומר אידיאלי עבור מדפי מטבח, שכן היא יכול לעמוד בפני בלאי טבעי של סביבת המטבח. מטבחים חשופים לרמות גבוהות של חום ולחות, אך מדפי נירוסטה אטומים לתנאים אלו. הם לא יתעוותו או יתכלו לאורך זמן, מה שהופך אותם לפתרון אחסון אמין ועמיד.

היגייניים וקלים לניקוי

למדפי נירוסטה יש משטח לא נקבובי, מה שאומר שהם נוטים פחות לאגור חיידקים. הם קלים לניקוי, ובניגוב קל ניתן לשמור על הברק וההיגיינה שלהם.

אסתטיקה 

בייצור נכון, מדפי נירוסטה יתאימו לכל מטבח. הם ישתלבו עם סגנונות מטבח שונים, ממינימליסטי ועד תעשייתי.

חוזק וקיבולת משקל

פלדת אל-חלד היא חומר חזק, המאפשר למדפי נירוסטה להחזיק משקל ניכר מבלי לקרוס או להתעקם. אתם יכולים לאחסן בביטחון סירים כבדים, מחבתות ומכשירי מטבח מבלי לדאוג לשלמות המדפים.

ורסטיליות

מדפי נירוסטה יכולים לשרת מטרות שונות במטבח. הם מושלמים לאחסון כלי בישול, תבלינים ואפילו מכשירי חשמל. מערכות מידוף רבות הן מודולריות ו/או ניידות, מה שמאפשר גמישות רבה.

ידידותית לסביבה

נירוסטה היא חומר שניתן למחזור, מה שהופך את המדפים הללו לבחירה ידידותית לסביבה.

מדפי נירוסטה למטבח ביוליוס הנדסה

אנחנו ביוליוס הנדסה מספקים מגוון רחב של מדפי נירוסטה למטבחים. במהלך יותר מ-35 שנים של ניסיון למדנו לייצר פתרונות אחסון מודולריים בהתאמה מלאה לכל סוגי הלקוחות ככלל ולמטבחים בפרט. הנה כמה דוגמאות למערכות מידוף מנירוסטה למטבח:

דרגשים לעומסים שונים

דרגשים מנירוסטה מיועדים לשימוש בחדרי הקפאה, חדרי קירור, מחסנים ומסדרונות. הם מאפשרים אחסון נמוך עם הגבהה מהקרקע ושמירה על סטריליות. דרגשים מיועדים למשקלים שונים בהתאם לצורך: דרגש לעומס בינוני (עד 250 ק"ג) עשוי פלסטיק קשיח ודרגש לעומס כבד (עד 500 ק"ג) עשוי צינורות נירוסטה.

דרגש לעומס כבד - צינורות נירוסטה

דרגש לעומס כבד – צינורות נירוסטה

מדפי גסטרונום ומגשים

מדפי נירוסטה אלה מאפשרים אחסון יעיל ותקני של גסטרונומים, מגשים, תבניות וכו' (אחסון אנכי על פי דרישות משרד הבריאות). מערכת זו מאפשרת מעבר אוויר מקסימלי, לייבוש מהיר. ניתן לרכוש מדפי גסטרונום ניידים על גלגלים לצורכי שינוע.

מדפי גסטרונום לחיסכון במקום

מדפי גסטרונום לחיסכון במקום

מדפי נירוסטה ופלסטיק

מערכת מידוף מודולרית הבנויה משלדת נירוסטה ומדרסים מפלסטיק פולימרי קשיח. מדפי נירוסטה ופלסטיק ניתנים לפירוק והרכבה בקלות, מאפשרים שמירה על היגיינה גבוהה ועומדים בדרישות התקן של ענף המזון באירופה וארה"ב.

מדפי נירוסטה ופלסטיק נשלף למטבחים

מדפי נירוסטה ופלסטיק נשלף למטבחים

מדפי צינורות נירוסטה

מערכת מודולרית מצינורות נירוסטה המורכבת בהתאמה אישית וברמת דיוק גבוהה ללקוח. צינורות הנירוסטה חזקים ועמידים לעומס גבוה. הם אידיאלים לחדרי יישון בשר, הקפאה, קירור, אחסון יבש של משקלים כבדים ועוד. תואמים לדרישות התקן של ענף המזון באירופה ובארה"ב.

מדפי צינורות נירוסטה מודולריים למטבחים תעשייתיים

מדפי צינורות נירוסטה מודולוריים למטבחים תעשייתיים

תבחרו את מערכת המידוף שלכם יחד עם יוליוס

מדפי נירוסטה מספקים פתרונות אידיאליים לכל מטבח. המגוון הרחב שלכם מחייב התאמה של מערכת המידוף למטבח שלכם. אנחנו ביוליוס הנדסה נשמח תמיד להבין בדיוק את הצרכים שלכם ולהתאים לכם את מערכת מדפי הנירוסטה המושלמת בשבילכם. צרו קשר לקבלת ייעוץ לפתרונות מידוף ולהתאמה אישית של מדפי נירוסטה.

הפוסט הבא
מידוף קל: הדרך הקלה והיעילה ביותר לעסק מסודר
הפוסט הקודם
כך תבחרו מידוף למחסן לוגיסטי
תפריט
Call Now Button