מדפי מתכת לעסקים

עסקים מסוגים שונים זקוקים לפתרונות מידוף. מדפי מתכת מציעים מענה מוצלח בפן הפרקטי, ובמידת הצורך גם מבחינה אסתטית. בפרט כדאי להכיר שתי מתכות בעלות יתרונות משמעותיים עבור מדפים לעסקים – האלומיניום והנירוסטה. בעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי אודות שתי המתכות הנ"ל וגם המלצות לגבי בחירת פתרונות המידוף המתאימים ביותר עבור העסק שלכם.

איך לבחור מדפים ממתכת לעסקים?

גם מדפי אלומיניום וגם מדפי נירוסטה מתאפיינים כאמור ביתרונות משמעותיים. הבחירה בין שני סוגי המתכות היא על סמך המאפיינים הספציפיים בכל עסק – ובפרט המיקום שבו יוצבו המדפים והפריטים שיאוחסנו על גבי כל מדף. בהתאם השלב הראשון בבחירת מדפי מתכת לעסקים הוא מיפוי צרכים מדויק ומפורט, שלב שאותו ניתן לבצע בעזרת אנשי המקצוע בחברה שמייצרת מדפים מכל הסוגים, וכך להיעזר בניסיון שלהם.

עוד פעולה מתבקשת לקראת בחירת מדפים לעסקים היא מדידות מדויקות בחלל שבו יוצבו המדפים. אחרי שמבצעים את המדידות, ניתן לדעת מהן המידות המקסימליות של המדפים שניתן לבחור, כשחשוב לזכור להשאיר מרווח פנוי לתנועה במקום.

פתרונות מידוף מודולריים לעסקים

אחד היתרונות המשמעותיים של מדפי מתכת לעסקים – גם אלה מנירוסטה וגם אלה מאלומיניום – הוא העמידות הרבה שלהם. בהתאם מדפי המתכת ישרתו גם את העסק שלכם לטווח ארוך, ומאחר שאנחנו חיים במציאות גמישה שלא לומר תזזיתית, סביר להניח שצרכי האחסון ישתנו לאורך השנים. בהתאם המלצה חשובה נוספת כשקונים מדפים ממתכת לעסק היא להעדיף פתרונות מודולריים, כלומר כאלה שניתן לשנות בקלות ולהתאים לצרכים המשתנים.

היתרונות של מדפי אלומיניום לעסקים

אופציה נפוצה אחת של מדפי מתכת לעסקים היא כאמור מדפים מאלומיניום. אלומיניום הינו חומר גלם פופולרי באופן כללי, בזכות מספר יתרונות בולטים: ראשית מדובר בחומר שנוח מאוד לעבוד איתו ולעבד אותו, ולכן גם המחיר של המוצרים השונים שמבוססים עליו יהיה נוח. שנית, הוא מתאפיין במשקל קל, כך שניתן להרכיב מערכות מידוף שקל לשנע וגם להזיז ממקום למקום, כשבמקביל, למרות המשקל הקל, הוא בעל חוסן ממשי.

עוד יתרון חשוב כשמחפשים מדפים לעסקים הוא העמידות הגבוהה מאוד של האלומיניום, ובפרט לרטיבות. בהתאם ניתן להשתמש במדפי האלומיניום גם בחדרי קירור והקפאה וגם בסביבה רטובה כמו מטבחים. העמידות לרטיבות מושגת בזכות האלומינה שעוטפת את האלומיניום עצמו בשכבת מגן קשיחה.

המאפיינים הבולטים של מדפי נירוסטה לעסקים

גם מדפי נירוסטה מתאפיינים בעמידות גבוהה לרטיבות. למעשה פירוש המילה נירוסטה היא קיצור של הביטוי פלדה שלא מחלידה (בגרמנית). גם הנירוסטה, כמו האלומיניום, היא חומר גלם חזק ולכן ניתן להעמיס על מדפים אלה גם פריטים כבדים יחסית, ובכל מקרה להשתמש בפתרון במידוף לאורך זמן רב.

חשוב להדגיש כי לאיכות הייצור של הנירוסטה, ושל המדפים, יש השפעה רבה על עמידות פתרון המידוף, ולכן מומלץ בחום לרכוש מדפים אלה אך ורק מיצרנית ותיקה ואמינה.

עוד בחירה חשובה היא בין מערכות מידוף נייחות לבין כאלה שמתניידות על גבי גלגלים. ההחלטה היא על סמך הצורך הספציפי – עוד סיבה טובה לרכוש את המדפים מחברה בעלת ניסיון רב שמספקת גם ייעוץ מקצועי ולא "רק" מדפים איכותיים.

אולי יעניין אותך גם

הפוסט הבא
מדפים מחוררים: פתרון האחסון האידאלי
הפוסט הקודם
שלב אחרי שלב: מדפים מודולריים לבתי עסק
תפריט
Call Now Button