איזה פתרונות אחסון יש היום?

לאורך החיים אנחנו צוברים עוד ועוד פריטים, בין אם כאלה שבאמת משמשים אותו ומשפרים את איכות חיינו ובין אם כאלה שנקנו בשל העובדה כי אנחנו חשופים כל העת למתקפה מצד אנשי שיווק למיניהם (אם כי ייתכן כמובן שבעתיד כן נזקק לאותם פריטים שכרגע נראים מיותרים).
מסיבה זו אנחנו זקוקים ליותר ויותר פתרונות אחסון, ולמרבה השמחה פתרונות האחסון הקיימים כיום מתאפיינים במגוון רחב במיוחד של אפשרויות.

פתרונות אחסון מתקדמים במטבח

מקום נוסף בו מוצעים כיום פתרונות אחסון מתקדמים הוא המטבח הביתי, וכמובן שגם במטבחים מוסדיים נעשה שימוש נרחב בפתרונות יצירתיים החוסכים המון מקום ולא פחות חשוב מכך, זמן יקר. בין הדוגמאות לפתרונות האפשריים בימינו: מגירות נשלפות בקלות ובמלואן, דלתות הנפתחות ב-180 מעלות, ארונות רב תכליתיים ומודולריים במיוחד, קרוסלות שסיבובן מאפשר גישה נוחה למקסימום פרטים ובנוסף גם הן נשלפות לעתים, ועוד ועוד.

קנטיליבר ומדפי זרימה
דוגמה אחת מיני רבות לפתרונות אחסון המוצעים בימינו לתעשייה היא מדפי זרימה – סוג של מערכת מידוף המתאימה למחסנים המתנהלים בשיטת FIFO (כלומר ראשון נכנס ראשון יוצא – First In First Out), ואשר מתאפיינת בשיפוע (מתון) כך שהוצאת פריט אחד מתוך השורה שלו מביאה אוטומטית את הבאים בתור אחריו צעד אחד קדימה ומאפשרת ליקוט נוח במיוחד של פריטים רצויים. דוגמה נוספת לפתרון אחסון ייחודי היא קנטיליבר – מערכת לאחסון פריטים ארוכים במיוחד כגון קורות עץ, פלטות, צינורות ופרופילים. המערכת בנויה כך שתותאם במיוחד לכמות הפריטים, אורכם ומשקלם, ועלותה תהיה המינימלית ביותר שאפשר (מבלי לפגוע כמובן באיכות האחסון ובבטיחותו).

לוקרים צבעוניים
דגש נוסף אשר רלוונטי מאוד לאותם פתרונות אחסון שיש היום הוא על הפן האסתטי. כמובן שלא בכל מקום ולא לכל צורך – במחסן תעשייתי מן הסתם השאיפה היא ליעילות מקסימלית ולא ליופי – אבל בלא מעט מקרים אנחנו מחפשים פתרונות אחסון שיהיו נאים לעין.
דוגמה לכך היא לוקרים ססגוניים: דמיינו בית ספר שבו במקום הלוקרים האפרוריים ניצבים בגאון לוקרים בשלל גוונים – האם האווירה לא משתנה בבת אחת והתלמידים מרגישים שבית הספר מתאים לשמו ומהווה גם סוג של בית?

הפוסט הבא
מדפי מתכת לבית ולעסק
הפוסט הקודם
פרקטיקה עם מדפים למחסן
תפריט
Call Now Button