כיצד בוחרים מדפים?

פתרונות אחסון יעילים ונכונים הם נדבך משמעותי במיוחד בתפעול של כל עסק. גם כשמחפשים מדפים לשימוש ביתי ישנה חשיבות רבה לבחירה מושכלת שלהם – כך תבחרו גם אתם את המדפים המתאימים לכם ביותר.

מדפים למחסן

התשובה לשאלה כיצד בוחרים מדפים למחסן תלויה כמובן בסוג המחסן ובפרט אילו פריטים מיועדים לאחסון על גבי המדפים, כך שלמעשה הדרך לתשובה עוברת בשאלות אחרות.

שאלה אחת אותה יש לשאול היא מהי מידת התחלופה במחסן מבחינת הפריטים המאוחסנים בו. תחלופה גבוהה מחייבת מערכת מידוף גמישה וכן גישה נוחה לכל מדף ומדף.

שאלה אחרת היא מהו המשקל המקסימלי של הפריטים המאוחסנים על המדפים השונים – משקל קל מאפשר שימוש במדפים דקים יחסית שעלותם זולה יותר בעוד מדפים שמיועדים לשאת משקלים משמעותיים חייבים להיות מסיביים יותר וכמובן עשויים מברזל או מתכת אחרת בעלת כושר נשיאה ניכר.

השאלה השלישית היא מהו גובהו של המחסן והאם נעשה בו שימוש במלגזות, שהרי תכנון מערכת המדפים חייב לקחת בחשבון גם את הממדים הפיזיים של המרחב בו היא תותקן.

מדפים למשרד

כשמתלבטים בסוגיה כיצד בוחרים מדפים למשרד מתווסף פרמטר חשוב לכל הנ"ל – האסתטיקה. אם במחסן חשובה לנו אך ורק היעילות וכושר הנשיאה המקסימלי (ביחס לשטח ולמחיר המדפים), הרי שבמשרד נרצה גם שהמדפים יהיו יפים, הן על מנת ליצור סביבת עבודה נעימה והן על מנת להרשים לקוחות אם הם מזדמנים למשרד.

בהתאם ניתן להשתמש גם במדפי עץ וזכוכית לצד מדפי המתכת.

מדפים לבית

מדפים בית ניתן לחלק לשתי קבוצות, אלה המיועדים למחסנים או חדרי שירות (למשל זה הצמוד לאמבטיה או זה שבאזור המטבח), ואלה המיועדים למרחבי המגורים והאירוח. התשובה לשאלה כיצד בוחרים מדפים לשימוש ביתי משתנה כמובן בהתאם להשתייכות לאחת משתי הקבוצות הנ"ל, כשבזו הראשונה השיקולים העיקריים הם אלה הפרקטיים ובשניה – האסתטיקה חשובה לא פחות ולפעמים אף יותר.

מחיר

באופן טבעי גם המחיר הוא פרמטר בעת בחירת מדפים, אולם ההמלצה היא לא לייחס לו משקל נכבד יתר על המידה – אין טעם לחסוך מעט כסף רק כדי להיתקע עם מדף שלא נושא את המשקל של הפריטים אותם תכננו למקם עליו, והרווח כתוצאה ממציאת מדף זול עלול להתגלות כהפסד אם הוא יקרוס תוך זמן קצר.

הפוסט הבא
מדפים לתצוגה על-מנת להגדיל את המכירות בחנות
הפוסט הקודם
מדפים למחסן ביתי
תפריט
Call Now Button