פתרונות אחסון מודולריים

אחת האיכויות החשובות ביותר בעולם העסקים של היום היא גמישות. השווקים השונים משתנים בתדירות גבוהה הרבה יותר מבעבר, ובהתאם אין עסק שלא נדרש לגמישות – הן מחשבתית, הן מבחינת בחירת קהל היעד אליו פונים, הן מבחינת המוצרים/שירותים אותם מציעים לו והן מבחינה תפעולית ובפרט בכל הקשור לאחסון.

הסיבה לחשיבותו הרבה של האחסון בהיבט הנ"ל היא שמדובר במרכיב משמעותי בהוצאות של עסקים רבים, שכן בימינו עלותו של כל מ"ר היא גבוהה מאוד (ולא רק כשמדובר בדירות במרכז תל אביב).

פתרונות אחסון מודולריים מאפשרים לכל עסק להתנהל בגמישות מרבית ולנצל ביעילות מקסימלית כל מ"ר בשטח המיועד לאחסון, כך שאין פלא כי הביקוש אליהם עולה בהתמדה.

קחו לדוגמה חנות צעצועים שמחזיקה מלאי מסוים במחסן הצמוד לה. בהחלט ייתכן שבעונה מסוימת הפריטים הנמכרים ביותר יהיו קטנים יחסית ועל כן יאוחסנו על מדפים שהמרווח ביניהם מינימלי (כך שניתן יהיה לאחסן כמות גדולה). ומה קורה אם לאחר מספר חודשים הטרנד המוביל בעולם צעצועי הילדים הוא צעצוע או משחק גדול מאוד? מי שבחר בפתרון אחסון מודולרי יכול בקלות לפרק חלק מהמדפים וכך ליצור רווחים מספיקים בין מדף למדף ובהם לשמור את הפריטים הגדולים (וכמובן שבאותה קלות ניתן להחזיר את המצב לקדמותו אם הילדים שוב משתוקקים למתנות קטנות מבחינת מימדיהן).

פתרון לכל משקל, מקל ועד כבד

פתרונות אחסון מודולריים נתפשים במקרים רבים ככאלה המתאימים לשאת משקל קל בלבד, אבל כדאי לדעת שהטכנולוגיות של ימינו ובפרט ההתקדמות העצומה בתחום הנדסת החומרים מאפשרות להתקין פיתרון אחסון מודולרי גם לפריטים שמשקלם בינוני ואף כבד – מדפי מתכת איכותיים וחזקים.

עוד כדאי לדעת שישנו מגוון רחב של סוגי פתרונות אחסון מודולריים – כאלה שניתנים לכוונון מבחינת הגובה, כאלה שניתנים לשינוי מיידי וקל מבחינת הרוחב וכאלה שהם גם וגם.

לא לוותר על חומרי גלם וייצור איכותיים

כדאי לזכור שפתרונות אחסון מודולריים אינם פיתרון זמני אלא להיפך, מוצר שמיועד למלא את תפקידו החשוב לטווח הארוך ולהתאים לכל מלאי שבעל העסק רוצה לאחסן.

מסיבה זו חשוב במיוחד להקפיד שהמדפים והמנגנונים השונים יהיו עשויים מחומרי גלם איכותיים וכן לקנות אותם מיצרנים מוכרים ואמינים בלבד – רכישת פיתרון אחסון זול עלולה להתגלות כטעות שתעלה לכם ביוקר, שכן במקרה זה לא רק המדפים עצמם יינזקו בטרם עת אלא עלול להיגרם נזק גם לפריטים המאוחסנים על גבם.

הפוסט הבא
איך לבחור מדפים לחדרי ילדים?
הפוסט הקודם
מדפי מתכת
תפריט
Call Now Button