סט כלי עבודה להתקנת מדפים

קניתם מדף חדש לבית? מזל טוב ותתחדשו! עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לתלות אותו! המאמר הבא מסביר על האופן הרצוי ביותר לתלות מדפים על קירות או להרכיב סט מדפים שרכשתם להרכבה עצמית. בעמוד זה נספק מידע על הכלים הנדרשים לביצוע העבודה, ועל האופן בו כדאי לשאת את הכלים הללו ולשמור עליהם, בעת ביצוע העבודה עצמה ובזמנים בהם תוכלו לאכסן סט כלי עבודה בו אתם לא עושים שימוש.

באילו כלי עבודה נשתמש להתקנת מדפים?

ראשית נבחין בין שני מצבים של התקנת מדפים – האחד מדבר על תליית המדפים על קירות והשני על הרכבה של מערכת מדפים מוכנה מראש. עבור הרכבה של מערכת מדפים מוכנה מראש לא נידרש סט כלי עבודה מיוחד במינו, אלא מברג, פטיש בחלק מהמקרים ומפתחות מיוחדים במידת הצורך. ברוב המקרים, כאשר נידרש להשתמש במפתחות אלן מסוימים למטרת הרכבה של מערכת מדפים להרכבה עצמית, המפתח הנכון הבגודל הנכון יגיע יחד עם המוצר עצמו, מכיוון שעלות הייצור שלו נמוכה במיוחד וחברות הייצור השונות של מערכות מדפים מעדיפות לספק ללקוחותיהן את הכלים הנדרשים לביצוע העבודה. במקרים בהם תידרשו להתקין מערכת מדפים או מדף בודד על גבי הקיר בבית שלכם, תצטרכו להשתמש בכלים מיוחדים יותר שדורשים מיומנות גבוהה יותר לתפעולם.

על מנת להתקין מדף על הקיר יש לסמן קודם כל את המקומות בהם המדף הולך להיות מחוזק אל הקיר. את הסימון יש לעשות באמצעות עיפרון. לאחר מכן תידרשו לקדוח בקיר עצמו, זאת תוכלו לעשות באמצעות מקדחה מקצועית. לאחר שקדחתם את החור בקיר, תידרשו להכניס לחורים את הדיבלים בגודל המתאים ולדפוק אותם באמצעות פטיש. לאחר שהכנסתם את הדיבל המתאים וקיבעתם אותו למקומו באמצעות פטיש, תוכלו להרכיב את המדף על ידי הברגת הברגים אל הדיבל תוך כדי החזקת המדף במקום הנכון. את ההברגה עצמה תוכלו לעשות באמצעות מברגה נטענת או באמצעות מברג ידני פשוט ורגיל.

אם נסכם, זהו סט כלי עבודה שתצטרכו על מנת להתקין מדף בקירות הבית שלכם: עיפרון, מקדחה, פטיש, מברגה נטענת או מברג ידני פשוט ורגיל.

היכן נשמור סט כלי עבודה?

על מנת לשמור סט כלי עבודה שלא יאבדו בו הכלים ולא יתפזרו כדאי מאוד לרכוש גם חגורה או ארגז כלים. היתרון הגדול של חגורה עבור סט כלי עבודה שלא מונה מספר פריטים גדול במיוחד הוא שהחגורה מאפשרת נשיאה של כל הכלים עליכם בזמן שאתם תוקעים את המדף. הכלים השונים הנשמרים בחגורה אינם זזים ממקומם, ומתאפשרת גישה קלה ופשוטה אליהם גם בעיצומה של ההתקנה עצמה. את ארגז הכלים שלכם כדאי לאחסון במקום נגיש וקל למציאה, ולא לשים אותו במקום גבוה מדי מטעמי בטיחות, מכיוון שזה אף פעם לא נעים לקבל ארגז כלים בראש ברגע שהוא נופל.

הפוסט הבא
הנדסת שטחי אחסון, פתרונות אחסון לתעשייה
הפוסט הקודם
חדש! מדפי תצוגה לחנויות
תפריט
Call Now Button