מדפי שירות לעסקים קטנים

מדפי שירות לעסקים קטנים

עסק קטן, בכל התחומים, מתמודד מדי יום עם שורה ארוכה של אתגרים. כל החלטה, כולל כזו שנראית שולית, מחייבת תשומת לב רבה וזאת משום שכל טעות עלולה לעלות לעסק ביוקר. גם בבחירת מדפי שירות לעסקים קטנים ישנם שיקולים רבים שחשוב לקחת בחשבון, וכך גם לזכות בפתרון אחסון יעיל וגם לנצל באופן מיטבי את השטח המן הסתם מצומצם שיש בעסק. בעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לבחור נכון את מדפי השירות המתאימים לכם ביותר.

מקסימום גמישות

אחד המושגים שמעוררים עניין רב בשנים האחרונות בתחום העסקי הוא אג'יליטי – Agility, ובעברת זמישות. מקור המונח הוא חיבור של שתי איכויות הכרחיות, זריזות וגמישות. כשמחפשים פתרונות אחסון, ובפרט מדפי שירות לעסקים קטנים, מתבלט הצורך בזמישות: מצד אחד זריזות, כלומר היכולת לשלוף פריטים נחוצים בזמן קצר מאוד, ומצד שני הגמישות, כלומר היכולת להתאים את מערכת המידוף לכל צורך חדש שנוצר, כולל במצבים שבהם השינויים מבחינת צרכי העסק משמעותיים יחסית.

דוגמה מצוינת למדפים שמספקים את המענה הנ"ל היא קומפקטוס. מדפי הקומפקטוס נעים על גבי מסילה וכך מאפשרים ניצול אופטימלי של השטח וחיסכון של עד ל-40% מבחינה זו. המערכת החכמה מבוססת על מדפים מודולריים שניתן לכוון אותם ולהתאים את המרווחים והמרחקים לצרכי האחסון בכל נקודת זמן.

חומרי גלם עמידים

דגש נוסף בבחירת מדפים לעסקים קטנים הוא חומר הגלם ממנו עשויים המדפים, וליתר דיוק מידת העמידות שלהם. חשוב לזכור שמערכת המדפים עשויה להיות מותקנת במקום שבו התנאים אינם אופטימליים ועל כן עלולים להוביל לבלאי מואץ אם חומר הגלם אינו עמיד. בהתאם ההמלצה היא למשל לבחור במדפי פלדה עם ציפוי כרום שמייצר שכבת הגנה בפני קורוזיה (התהליך הכימי שמוביל לחלודה ועל כן להיחלשות המדף ואף להתפוררותו). חומר גלם עמיד מאוד אחר הוא נירוסטה, וגם אלומיניום הוא חומר גלם שלמרות משקלו הקל מציג חוסן רב.

התאמה מלאה לעומס הצפוי

עוד פרמטר מרכזי בבחירת מדפים לכל צורך, ובמיוחד מדפי שירות לעסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם מצבים כמו קריסת מדפים וטיפול בנזקים שנגרמים כתוצאה מכך, הוא התאמה למידת העומס הצפויה על כל מדף ומדף. ישנם מוצרים שמיועדים לעמוד גם בעומס כבד, והם מטבעם מסיביים יותר וגם יקרים יותר. אם הפריטים שמוצבים על גבי המדפים מתאפיינים במשקל נמוך יחסית, ניתן "להסתפק" גם במדפים לעומס בינוני.

היתרונות של מדפי רשת

אופציה נוספת שכדאי להכיר כשמחפשים מדפים לעסקים קטנים היא מדפי רשת. בזכות המבנה שלהם מדובר בפתרון אחסון שמבטיח מקסימום אוורור ושאינו צובר לכלוכים ובפרט אבק. זהו כמובן יתרון משמעותי לעסק קטן שלא תמיד יכול להקצות את המשאבים הנחוצים לצורך ניקיון יסודי של כל המדפים מדי יום. מדפי שירות לעסקים קטנים בקטגוריה זו יכולים להגיע מחוברים לגלגלים או להיתלות על קיר.

בכל מקרה ההמלצה החשובה ביותר היא לקנות את המדפים אך ורק מחברה ותיקה ואמינה שיש ברשותה מבחר רחב של דגמים. בדרך זו תוכלו לדעת בוודאות שקיבלתם את המענה האופטימלי, גם מבחינת המוצר עצמו ועוד קודם לכן מבחינת הייעוץ המקצועי שתקבלו ושיעזור לכם לבחור נכון.

אולי יעניין אותך גם

הפוסט הבא
פתרונות אחסון לתעשייה
הפוסט הקודם
כוננית מנירוסטה
תפריט
Call Now Button