מדפי מתכת מעוצבים

תצוגת כוננית מנירוסטה

מדפי מתכת הם פתרון פרקטי מאוד שנשמר למשך שנים רבות. כשבנוסף המדפים גם מעוצבים, התוצאה היא שילוב מושלם של פונקציונליות ואסתטיות. בעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי לגבי מדפי המתכת המעוצבים כדי שתוכלו לבחור את האופציה האופטימלית בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

איזו מתכת מתאימה למדפים מעוצבים?

הבחירה הראשונה לגבי מדפי מתכת מעוצבים היא כמובן של חומר הגלם, כלומר המתכת הספציפית שתשמש לייצור פתרון המידוף. האופציות המומלצות הן אלומיניום וברזל מגולוון. עוד אופציה שיכולה להיות מעניינת היא שילוב של נחושת או פליז בעיצוב המדף.

מדפי אלומיניום – מאפיינים בולטים

אלומיניום הוא חומר גלם פופולרי שמשמש אותנו לשלל צרכים: חלונות, תריסים, פרגולות – וגם פתרונות מידוף. הסיבה לכך היא שלל היתרונות של האלומיניום ובראשם העמידות הגבוהה שלו. אלומיניום לא מתרגש מרטיבות ולכן מתאים גם לחללים רטובים ולחים כמו מטבח ואפילו חדרי רחצה. בנוסף, האלומיניום מתאפיין במשקל קל ולכן לא גורם לעומס יתר על הקיר ומצד שני הוא חסון מאוד כך שניתן להניח עליו גם משקלים גבוהים יחסית. עוד יתרון הוא המראה המינימליסטי שמתחבר היטב לכל סגנון עיצוב.

היתרונות של הברזל המגולוון

האופציה הנפוצה השנייה של מתכת לצורך ייצור מדפים מעוצבים היא ברזל מגולוון. הברזל עצמו משדר קלאסיות ועוצמה, אבל הוא עלול לסבול מקורוזיה שתגרום להתפוררות המדף – ולכן הצורך בגילוון, תהליך כימי שבו מצפים את המתכת באבץ שמספקת שכבת הגנה מפני החלודה המסוכנת. היתרון הבולט ביותר של מדפי מתכת אלה הוא כושר הנשיאה הרב בזכות החוזק של הברזל.

השימושים המומלצים עבור מדפי מתכת מעוצבים

היתרונות המובהקים של מדפי מתכת מעוצבים הופכים אותם לאופציה מתאימה גם לשימוש פרטי וגם לשימוש עסקי.

שימוש פרטי

למעשה אין חלל בבית שהמראה שלו לא ישתדרג לאחר התקנת מדפים מעוצבים ממתכת. בחדר הילדים רצוי לוודא שהמדפים לא מותקנים מעל למיטות, ועוד דגש חשוב הוא בחירת מדפים גדולים מספיק כדי שיוכלו לשאת את כל הפריטים שתרצו להניח עליהם – בעיקר בובות, חפצי נוי שונים וגם ספרונים. במטבח אפשר להתקין מדפי מתכת לטובת תבלינים, קופסת עוגיות, צנצנת קפה ועוד פריטים שכדאי שיהיו נגישים ושתורמים גם לעניין של החלל.

בסלון המטרה העיקרית היא אסתטית, ובעיקר כדאי למנף את המדפים לטובת מבע אישי – תמונות של המשפחה, פסלונים שיש אליהם חיבור רגשי, מזכרות מטיולים בעולם וכו'.

שימוש עסקי

בחנויות מדפי המתכת המעוצבים משדרים מוקפדות ומוכנות להשקיע בעיצוב – איכויות משמעותיות שתורמות רבות למיתוג של העסק. בנוסף יש למתכת את היכולת להיראות איכותית מבלי לגנוב את הפוקוס מהמוצרים שמונחים עליה, אלא להפך – להחמיא להם, כך שתשומת הלב של הלקוחות תימשך אליהם מיד.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מדפים מעוצבים ממתכת?

בחירת מדפים מעוצבים ממתכת מחייבת קודם כל מחשבה לגבי התמונה הכוללת – כלומר פתרון המידוף הכולל ולא רק כל מדף בנפרד. כשהמדפים הם לשימוש עסקי, כדאי להעדיף פתרונות מודולריים שמאפשרים להתנהל בגמישות ולהתאים את הפתרון לצרכי האחסון והתצוגה שעשויים להשתנות לאורך זמן.

עוד דגש חשוב הוא ההתקנה עצמה, שחייבת להיות איכותית ומוקפדת – כך שתוכלו להפיק מקסימום נחת מהמדפים לטווח ארוך ובראש שקט.

 

אולי יעניין אותך גם:

הפוסט הבא
מדפי מתכת לבית
הפוסט הקודם
מדפי מתכת לחנויות
תפריט
Call Now Button