מדפים במחירים סיטונאיים: כך תחסכו על אחסון

כל בית עסק, חנות, או מפעל זקוקים למערכות מידוף איכותיות ויעילות על מנת להבטיח ניהול תקין של העסק. מדפים עלולים להיות הוצאה כלכלית משמעותית, אך אם בוחרים אותם נכון ובמחירים סיטונאיים, ניתן להרוויח מהם בענק. כדאי לכם להכיר את סוגי המדפים השונים שניתן להשיג במחירים סיטונאיים, והיכן ניתן להשיג אותם.

שתי הקטגוריות העיקריות של מדפים

שתי הקטגוריות העיקריות של מדפים במחירים סיטונאיים הם מדפים לסביבה יבשה, ומדפים לסביבה רטובה. בכל קטגוריה כזו ישנם סוגים רבים של מדפים שיכולים לשמש לאינספור שימושים עסקיים. השימושים השונים למדפים בסיטונאות יכולים להיות מטבחים מוסדיים ומפעלי מזון, לוגיסטיקה ותעשייה, בתי חולים, מסעדות, וכמו גם שימושים פרטיים.

מדפים לסביבה יבשהמדפים במחירים סיטונאיים: כך תחסכו על אחסון

מדפים אלה, כשמם כן הם, נועדו לסביבות יבשות של עבודה כך שהם אידיאליים למשרדים, חנויות, בתי מלון, אלקטרוניקה ועוד. הסוגים העיקריים של מדפים במחירים סיטונאיים לסביבה יבשה הם:

  • מדפי רשת: מדפים מודולריים עשויים מפלדה בציפוי כרום המעניק עמידות גבוהה מפני קורוזיה. מדפי רשת מאווררים ובכך מונעים הצטברות אבק ולכלוך. מדפי רשת הם מדפים יעילים למגוון רחב של שימושים.
  • מדפי רשת תלויים: עשויים מחומר זהה למדפי הרשת העומדים, ומחזיקים ביתרונות שלהם גם כן. מדפי רשת תלויים חוסכים שטח רצפה ואידיאלים לאחסון יעיל.
  • מדפים מגלוונים: מדפים מודולריים המיועדים לעומסים קלים ובינוניים. יכולים להגיע עם סיפונים מפלדה מגלוונת או מפלסטיק.
  • מדפי קומפקטוס: מדפים מודולריים חכמים הנעים על מסילה לניצול אידיאלי של השטח. מומלצים במקומות בהם שטח האחסון מוגבל ויקר המצריך אחסון של ציוד רב.

מדפים במחירים סיטונאיים לסביבה רטובה

מדפים אלה נועדו לסביבות שחשוב בהן שמירה על סטריליות, ניקיון ורמת היגיינה גבוהה. חשוב לוודא שהם תואמים את דרישות התקינות של ענף המזון באירופה ובארה"ב, כמו גם דרישות משרד הבריאות.

  • מדפי גסטרונום ומגשים: מדפים המאפשרים מעבר אוויר מקסימלי לייבוש מהיר, מורכבים משלדת נירוסטה ומדרסי מסילות העשויים מפלסטיק פולימרי קשיח. ניתנים לניקוי בקלות.
  • מדפי נירוסטה ופלסטיק: מדפים מודולריים הבנויים משלדת נירוסטה ומדרסים העשויים פלסטיק פולימרי קשיח. נשטפים, מתנקים בקלות ושומרים על היגיינה גבוהה. ניתן גם להזמין מדפי נירוסטה ופלסטיק ניידים על גלגלים.
  • מדפי צינורות על גלגלים: עגלות צינורות עשויות נירוסטה בעלות חוזק ועוצמה. עונות על צורך למידוף נייד חזק ועמיד.
  • מדפי קיר: מדפים מנירוסטה ופלסטיק לתלייה על הקיר. מסייעים בניצול אידיאלי של שטח.
  • מדפים מאלומיניום ופלסטיק: מדפים מודולריים הבנויים משלדת אלומיניום ומדרסים העשויים פלסטיק פולימרי קשיח. מסייעים בשמירה על היגיינה ועמידים בפני לחות גבוהה.

היכן ניתן להשיג מדפים במחירים סיטונאיים?

בבחירת מדפים לעסק שלכם מומלץ לבחון שני פרמטרים עיקריים: איכות ומחיר. בייחוד במדפים בסיטונאות, האיכות היא גורם מכריע. מדפים לא איכותיים יכולים לגרום לבעיות אחסון, כשלים היגייניים ואפילו לסכנת חיים כתוצאה מקריסה. ניתן להשיג מדפים איכותיים במחירים סיטונאיים ב"יוליוס הנדסה", חברה בעלת ניסיון בפתרונות מידוף של מעל 35 שנים. המדפים של יוליוס הנדסה עומדים בתקנים בינלאומיים אירופאים, אמריקאים, ובתקן משרד הבריאות הישראלי. ברכישת מדפים אצל יוליוס הנדסה אתם לא מתפשרים על האיכות ונהנים מפתרון האחסון האידאלי עבורכם.

הפוסט הבא
מדפים מודולריים חולון: המדפים שיתאימו את עצמם אליך
הפוסט הקודם
היא לא דומה לאף אחת – מידוף לחנות עם התאמה אישית
תפריט
Call Now Button