מדפים לחדרי קירור והקפאה

כמו בהרבה תחומים, גם בתחום המדפים ישנם מוצרים שמתאימים יותר וכאלו שמתאימים פחות. כל מי שמתחיל את צעדיו הראשונים בעולם הקולינארי מגלה את חשיבותם של כלי עבודה נכונים. לדוגמא, סכין חדה וטובה או תנור אמין וחזק יגרמו לעבודה שלכם להיות נוחה יותר ולאוכל שלכם לצאת טעים יותר.

מידוף מקצועי למטבחים ולחדרי קירור והקפאה

אז למה מסעדות ובתי מלון קטנים לא עובדים במטבח שלהם עם תנורים ביתיים?

התשובה היא פשוטה, תנורים ביתיים פשוט לא מתאימים לעבודה שדורש מטבח מקצועי מבחינת צריכת חשמל, מהירות חימום, יציבות הטמפרטורה, עמידות, יכולת ניקוי ועוד. אבל לא רק בתנורים קיימים הבדלים בין מוצר ביתי למוצר מקצועי, בעולם המקצועי, המחבתות שונות, הסכינים שונות, המקררים שונים, הכיריים שונים ואפילו המדפים שונים.

התאמת המידוף לסביבת העבודה

סביבת העבודה במטבח המקצועי היא מאוד אינטנסיבית וקשוחה, העומס רב והמוצרים צריכים לעמוד ברמת שחיקה גבוהה מאוד. אחד האזורים המורכבים ביותר הוא חדרי הקירור וההקפאה, חדרים בטפמרטורות קיצוניות, רמת לחות גבוהה והרבה תנועה של סחורה. מגבלה נוספת היא כמובן הצורך לעמוד באישורי משרד הבריאות שדורש שהמדפים יהיו ללא חלודה וכמובן מוגבהים מהרצפה, לכן פיתחנו מדף מיוחד שמיועד לשימוש בחדרים אלו.

המדפים עשויים משני חומרים עמידים לחלוטין בפני קורוזיה (חלודה): פלסטיק ונירוסטה. הגוף מנירוסטה מעניק למדפים את המראה המקצועי ואת החוזק, ומשטחי הפסטיק מהווים את שטח האחסון.

"יוליוס" מייצרים ומתקינים מדפים לחדרי קירור, הקפאה וסביבה רטובה

ישנם מספר גורמים שהופכים את מדף הסטורטק של יוליוס למדף הטוב ביותר לחדרי קירור והקפאה:

  • מודולריות – המדפים מורכבים ממספר חלקים, ניתן להרכיב או לפרק אותם בקלות.
  • שינויי גובה – ניתן לשנות את גובה הקומות של המדפים בכל שלב, נניח אחרי שנתים של עבודה החלפתם ספק, והיום אתם מקבלים את הסחורה בארגזים גדולים יותר שלא נכנסים לכם בין הקומות, עם המדפים של יוליוס תוכלו לשנות בקלות וללא מאמץ את גובה המדפים ולהתאים את שטח האחסון שלכם לסחורה שלכם מבלי לקנות מערכת מדפים חדשה.
  • עמידות בפני קורוזיה – המוצר עשוי מנירוסטה ופלסטיק – חומרים בלתי מחלידים.
  • חוזק – המדפים בנויים להחזיק בין 200 ל 250 קילו למטר בפיזור. מתאימים לכל צרכי אחסון המזון החל מארגזי ירקות וכלה בנתחי בשר גדולים.
  • יכולת ניקוי – את צינורות הנירוטסה ניתן לנקות בקלות בעזרת מטלית לחה, את משטחי הפלסטיק ניתן לשטוף בכיור או במדיח הכלים. הם מתנקים בקלות וחוזרים בקלות למקום.

את המדפים לחדרי קירור של יוליוס אנחנו מייצרים בארץ ומתאימים אותם למידות החדר שלכם ליצירת ניצול מקסימאלי של השטח. אנו מציעים לכם ייעוץ טרם ייצור המדפים וגם התקנה מהירה עם צוות מיומן ומקצועי.

מחפשים מדפים מקצועיים בייצור כחול-לבן? רוצים שקט נפשי וחברה עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה? צרו קשר עכשיו.

הפוסט הבא
חדש – יוליוס אקו מדפים חסכוניים לחדרי קירור
הפוסט הקודם
מדפי קור: מדפים עמידים לחדרי קירור
תפריט
Call Now Button