פתרונות מידוף, שינוע והגנה למוסדות בריאות

כמו מוסדות גדולים אחרים, גם במוסדות בריאות דוגמת בתי החולים הרבים הפזורים ברחבי הארץ ישנו צורך במגוון רחב של פתרונות מידוף. באופן טבעי לכל אותם מדפים אשר מותקנים במקומות השונים במוסדות הבריאות ישנם מאפיינים ייחודיים ובפרט נדרשת הקפדה על ניקיון מוחלט והיגיינה מלאה. בנוסף זקוקים מוסדות הבריאות השונים גם לפתרונות שינוע ואמצעי הגנה – בעמוד זה תמצאו מידע מפורט אודות כל המוצרים המוצעים למוסדות הבריאות ויתרונותיהם העיקריים.

מדפים למוסדות בריאות

במוסדות הבריאות השונים נעשה שימוש במגוון רחב מאוד של מדפים. ביניהם: מדפי גסטרונוםמדפי נירוסטהמדפי אלומיניום ועוד.

מדפי גסטרונום מספקים מענה אפקטיבי להנחיות של משרד הבריאות בנוגע לאחסון מגשים ותבניות – עפ"י ההנחיות האחסון חייב להיות אנכי כדי שלא יצטברו נוזלים באותם מגשים ותבניות, ואילו מערכת מדפי גסטרונום מבטיחה מקסימום מעבר של אוויר ובהתאם ייבוש מהיר במיוחד. השלדה של מדפים אלה הינה מנירוסטה ואילו המסילות עשויות פולימרים קשיחים. ניתן לשלוף בקלות את המדרסים של המסילות ולשטוף אותם בכל מדיח כלים ועוד כדאי לדעת שניתן לקנות מדפים אלה עם גלגלים כך שאפשר יהיה לשנע את המערכת כולה בפשטות. המערכת מבוססת על מדפים מודולריים ומאפשרת ייבוש של מגוון רחב של תבניות גסטרונום בשלל הגדלים.

מדפי אלומיניום מתאימים לחדרי קירור, חדרי הקפאה וגם לחדרים שבהם מתבצע אחסון יבש. גם מערכת זו מבוססת על מדפים מודולריים, היא עומדת בתקנים של ענפי המזון בארה"ב ובאירופה ועוד כדאי לדעת שהאלומיניום מצופה באנודייז.

פתרונות שינוע

בכל בית חולים או מוסד בריאות אחר (למשל בית אבות) מתבצעות עבודות רבות מסוגים שונים. בהתאם נדרש שינוע מתמיד של חומרים מסוגים שונים ממקום אחד לשני, ולשם כך מוצע מגוון רחב של פתרונות מתקדמים ויעילים.

סוג אחד של עגלות שינוע שמתאים למוסדות בריאות הוא עגלות רשת. לעגלות מסוג זה שטח אחסון רב למדי, המדפים שלהן עשויים פלדה ובנוסף מצופים בכרום על-מנת לספק להן הגנה מפני קורוזיה וחלודה. יתרון חשוב נוסף של עגלות הרשת הוא היותם של המדפים מאווררים היטב, כך שלא מצטבר עליהם אבק וגם אין הצטברות של לכלוך. כמו כן ניתן לכוונן את גובה המדפים בהתאם לצרכים המשתנים ולפריטים שאותם משנעים, ובזכות המודולריות מושגת יעילות מרבית בניצול העגלה. עוד כדאי לדעת שעגלת רשת יכולה לשמש גם כשטח אחסון נייח ליד עמדת עבודה. בכל מקרה ניתן להוסיף לעגלה ידית אחת או שתיים, לבחור בין גלגלים בקוטר 4 אינץ' לבין גלגלים בקוטר 5 אינץ' ולצרף גם מעקה הגנה. את מידות המדפים בעגלה ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות, כשהאורך נע בין 24 אינץ' לבין 72 אינץ' ואילו הרוחב הוא 14 אינץ', 18 אינץ', 21 אינץ' או 24 אינץ'.

עגלות שינוע אחרות הן עגלות שירות, שכושר הנשיאה שלהן הוא לא פחות מ-80 ק"ג למטר. העגלה עצמה מיוצרת מפלדה מצופת כרום, ואילו המדפים עשויים מפולימר קשיח והם ניתנים לשטיפה בקלות – יתרון חשוב עבור מוסדות בריאות. קצוות המדף מוגבהים מעט על-מנת למנוע החלקת פריטים מהעגלה, ועוד כדאי לדעת שניתן לבחור בין עגלה עם 2 קומות של מדפים לבין עגלה עם 3 קומות של מדפים (או בהזמנה מיוחדת לצרכים ספציפיים). בעגלה זו ניתן לשנע מוצרי מזון, חומרי ניקוי, כלי אוכל ועוד.

פתרונות הגנה לקירות

בנוסף לכל אותם אמצעי שינוע, ישנו צורך גם בפתרונות הגנה – הכוונה היא להגנה על הקירות של אותם מוסדות בריאות, שכן בתי החולים ושאר מוסדות הבריאות הם מקומות שמתאפיינים באינטנסיביות רבה: לאורך כל שעות היממה עוברים במסדרונות ובחדרים עגלות, מיטות, כסאות גלגלים, מלגזות יד ועוד, ובשל התנועה ההומה והלעתים מהירה מאוד (ועל כן פחות זהירה במובן מסוים) עלול להיגרם נזק לקירות עקב פגיעות חוזרות ונשנות.

התקנת פגוש הגנה על אותן עגלות, מלגזות, מיטות וכו' מסייעת לשמור על הקירות. ישנם שני סוגים של פגושי הגנה: פגוש מ-PVC ופגוש מנירוסטה. פגושי הגנה מ-PVC נחלקים לשני תת-סוגים: גמישים וקשיחים. את שני המוצרים ניתן להזמין בכל אורך דרוש ושניהם מבטיחים בלימת זעזועים יעילה. מאפיין נוסף הוא האסתטיקה שלהם – כך שהם מספקים מקסימום הגנה מבלי לבלוט לעין. גם פגושי הנירוסטה מספקים הגנה יעילה ומעוצבים כך שנוחות האחיזה בהם תהיה מקסימלית.

הפוסט הבא
מדפים למטבחים: למה משמשים מדפי רשת?
הפוסט הקודם
פתרונות מידוף ואחסון למטבח גינה
תפריט
Call Now Button